Babybedjes in het buitenland (Can. Eilanden)

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Kabouter Klus, Feb 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Iemand ervaring met de babybedjes die je in het buitenland voorgeschoteld krijgt op een hotelkamer? Wij gaan een vakantie naar Tenerife boeken en vraag me af of je zo over het algemeen een beetje redelijk bedje voor de kleine erbij krijgt, of van die vieze aftandse dingen? Ik hoor graag jullie ervaringen! Ik denk gewoon een soort van campingbedje?

2. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik was daar vorig jaar ook zo bang voor, zeker na het lezen van enkele verhalen hier :$
    Daar gingen we, naar Gran Canaria en in mijn koffer ons eigen floating matrasje, onderlakentjes en een heel pak dettol-doekjes ;) maar helemaal nergens voor nodig: we kregen een bijna helemaal nieuw campingbedje met een brandschoon matrasje, zat nog een folielaag op ook dus hartstikke schoon en hygiënisch.

Je kunt er weinig van zeggen denk ik, wij hadden een 4 sterren hotel. Kan me nog wel indenken dat wanneer je 1 of 2 sterren kiest, de bedjes dan ook naar behoren zijn...

3. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Ik denk ook dat het een beetje ligt aan wat voor hotel je boekt.Maar als je een beetje een net hotel hebt dan zullen de bedjes ook wel netjes zijn en zo niet kun je er altijd wat over zeggen.
    Heb ook nog nooit meegemaakt dat het bedje vies of stuk was.

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    de van ons was toen ook echt super luxe en netjes...... nks op aan te merken was een keurig campingbedje

Share This Page