Wat doen jullie nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dacht, het is weer tijd voor dit topic!:D

Ik eet nu een boterham met chocopasta, zaaalig! Ik zit op de laptop, moet eigenlijk werken maar ben afgeleid door ZP en voel me daar een beetje schuldig over.

Het regent hier pijpestelen en het is donker buiten... het is koud binnen en ik vraag me af wanneer ik de moed heb naar de supermarkt te gaan.

Man is hard aan het werk, zit in de buurt, dochter is naar de creche. Heb zomaar wat gedachten die op niets uitdraaien.

2. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Ik ben muziek aan het luisteren met mn zoontje, hij danst echt superschattig rond in de woonkamer :) straks naar de sportschool!

3. Ellebel13

Ellebel13 Actief lid

17 mei 2013
    120
    0
    0
    Heb net mijn meisje en een oppas kindje op bed gebracht, ben nu bezig met het babyboek van mijn dochter.

Het regent hier ook pijpenstelen..
    Maar ben gelukkig al naar de supermarkt geweest 😃

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Dan vind ik het knap dat je dit nog getypt hebt :D

5. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ik heb net pastasaus klaargemaakt voor vanavond, zoontje ligt nu lekker voor me op het speelkleed en ik ben aan t internetbankieren en ga zo dadelijk dochter ophalen van de speelzaal. tussendoor even hier op zp

6. Islah

Islah Niet meer actief

Ik ben aan het ontbijten!

7. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ik ben net klaar met voeden en zit nu op de bank een kopje koffie te drinken.

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben aan het werk :) En aan het forummen :p

9. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Zoontje zit te spelen met zijn bus. Ik lig strondchagerijnig, moe en misselijk te wezen op de bank. Lig te wachten tot het tijd is voor zijn slaapje, dan kan ik ook nog ff slapen

10. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik zit op de bank, te genieten van mijn rust uurtje, terwijl de meiden op bed liggen.
    Effe bijkomen.:D

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik zit met een kop wiener melange op de bank. De tv staat aan en mijn dochter kijkt naar "Kleine kip".

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik zit op de ipad te zp-en. Niets te eten of te drinken :D Wel te genieten van de kachel die aanis en de rust in huis, de jongens slapen en dochter zit op school. Helaas, over 20 minuten moet iedereen er weer uit en dan halen we dochter op. Gedaan met de rust :D

13. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik zit koffie te drinken en op zp... Dochter slaapt want die heeft alleen maar gejengeld vanmorgen! Ik heb eigenlijk niet zo veel te doen... Zit mijn shop drift in te houden... Moet nog op salaris wachten! En ik ga straks met dl naar de stad cadeautje kopen en langs mijn vader... :D

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Huilend naar "i'm having their baby" kijken. :(

15. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Ik moet eigenlijk thuis verslagen schrijven voor mijn werk..aan t thuiswerken dus...maar er komt echt niks uit m'n handen. Erg he...

16. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    zoontje net op bed gebracht
    ik zit met koffie op zp en facebook
    en ondertussen met stijltang bezig :D

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    ow van alles... heb al gedweild, naar de markt geweest, nu effe strijken en straks naar zwemles met de oudste. tussen door kijk ik hier

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Enorm lui aan het zijn.

19. Nescio

Nescio Niet meer actief

Nu heb ik zin in koffie, maar het koffiezetapparaat is stuk en ik lust geen Senseo meer sinds ik zwanger ben, bleh.

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    het regent en ik zit in mijn pyjama achter de pc. dochter speelt in de box en man is aan de keukentafel aan t werk achter zijn pc. ( hij werkt vandaag thuis omdat ik een spier overbelasting heb en niet mag tillen wat met dochter van 9 mnd niet handig is)

Deel Deze Pagina