Dacht, het is weer tijd voor dit topic! Ik eet nu een boterham met chocopasta, zaaalig! Ik zit op de laptop, moet eigenlijk werken maar ben afgeleid door ZP en voel me daar een beetje schuldig over. Het regent hier pijpestelen en het is donker buiten... het is koud binnen en ik vraag me af wanneer ik de moed heb naar de supermarkt te gaan. Man is hard aan het werk, zit in de buurt, dochter is naar de creche. Heb zomaar wat gedachten die op niets uitdraaien.
Ik ben muziek aan het luisteren met mn zoontje, hij danst echt superschattig rond in de woonkamer straks naar de sportschool!
Heb net mijn meisje en een oppas kindje op bed gebracht, ben nu bezig met het babyboek van mijn dochter. Het regent hier ook pijpenstelen.. Maar ben gelukkig al naar de supermarkt geweest 😃
ik heb net pastasaus klaargemaakt voor vanavond, zoontje ligt nu lekker voor me op het speelkleed en ik ben aan t internetbankieren en ga zo dadelijk dochter ophalen van de speelzaal. tussendoor even hier op zp
Zoontje zit te spelen met zijn bus. Ik lig strondchagerijnig, moe en misselijk te wezen op de bank. Lig te wachten tot het tijd is voor zijn slaapje, dan kan ik ook nog ff slapen
Ik zit met een kop wiener melange op de bank. De tv staat aan en mijn dochter kijkt naar "Kleine kip".
Ik zit op de ipad te zp-en. Niets te eten of te drinken Wel te genieten van de kachel die aanis en de rust in huis, de jongens slapen en dochter zit op school. Helaas, over 20 minuten moet iedereen er weer uit en dan halen we dochter op. Gedaan met de rust
Ik zit koffie te drinken en op zp... Dochter slaapt want die heeft alleen maar gejengeld vanmorgen! Ik heb eigenlijk niet zo veel te doen... Zit mijn shop drift in te houden... Moet nog op salaris wachten! En ik ga straks met dl naar de stad cadeautje kopen en langs mijn vader...
Ik moet eigenlijk thuis verslagen schrijven voor mijn werk..aan t thuiswerken dus...maar er komt echt niks uit m'n handen. Erg he...
ow van alles... heb al gedweild, naar de markt geweest, nu effe strijken en straks naar zwemles met de oudste. tussen door kijk ik hier
Nu heb ik zin in koffie, maar het koffiezetapparaat is stuk en ik lust geen Senseo meer sinds ik zwanger ben, bleh.
het regent en ik zit in mijn pyjama achter de pc. dochter speelt in de box en man is aan de keukentafel aan t werk achter zijn pc. ( hij werkt vandaag thuis omdat ik een spier overbelasting heb en niet mag tillen wat met dochter van 9 mnd niet handig is)