Ik ben er gisteren achtergekomen dat mijn man me bedriegt voor de 2x met dezelfde vrouw!!!! ik zit nu zo in een diepe put. Ik wil dat hij onmiddellijk vertrekt maar dat doet hij niet. Ik heb gisteren al zijn kleren ingepakt en nu laat hij ze door zijn zus terug in de kast leggen. Dit wil ik helemaal niet ik wil hem niet meer zien.of horen. Nu overweeg ik om weg te gaan maar ik heb 2kinderen. Ik heb zelf geen contact met mijn familie of vrienden dus daar kan ik niet terecht. Waar wel dan? Wie kan me helpen? ik woon trouwens in belgie
Oeffff jemig meid! Ik kan me indd je vorige topic nog herinneren. Kun je niet de sloten veranderen van je huis en zijn spullen buiten zetten?
Ook raar dat de zus van je man zijn spullen weer terug legt Kan je niet met haar hierover in gesprek en zeggen dat het niet haar zaken zijn? Veel sterkte meid... heb je verder echt geen vrienden of kennissen waar je naartoe kan?
Helemaal geen vrienden, collega's of familie? Misschien kun je naar zijn ouders als je daar goed contact mee hebt. Sterkte! x
Heb nog nooit hierover een topic geopend omdat ik me daar enorm voor schaamde. Nu sloten veranderen enz gaat niet want zijn zus woont bij ons en zij kiest uiteraard zijn kant omdat het haar broer is...dus ik moet en wil hier weg...alleen weet ik niet hoe. Ik voel me zo alleen heb nog niets anders.gedaan.dan.huilen
Staat de woning op jouw naam, of beide? Is er niemand in je omgeving die kan helpen, een collega of kennis? Een kennis van mij zat in een soortgelijke situatie, en kon verblijven in zo'n vakantiepark in een chalet. Niet ideaal, maar wel een dak boven zijn hoofd. Echt vreselijk voor je Dikke knuffel voor jou!
Is het mogelijk in deze situatie om wél contact met je familie op te nemen? (ken de situatie natuurlijk niet, maar misschien willen ze je graag helpen) Wens je veel sterkte!
Lekkere schoonzus dat die er zich zo mee bemoeit. Lekkere vent dat ie je zoiets flikt en dat jij nu zowat uit huis gejaagd wordt... Zou zo een twee drie niet weten waarheen, is er niet zoiets als crisis opvang ofzo? Heel veel sterkte in elk geval...
Jemig, wat een l*l zeg. En wat een rare zus heeft die. Laat zij zich met haar eigen zaken bemoeien! Ik denk dat je in zo'n geval beter zelf kunt gaan (met de kinderen), al was het maar om de boodschap duidelijk te maken. Is er echt niemand die je kan helpen? Anders kan je misschien bij een instantie aankloppen? Ik weet niet hoe het in België zit, maar in Nl kom je in zo'n geval in de daklozenopvang terecht, ook met kinderen, en dat lijkt me nou niet ideaal. Heb je misschien geld? Dat je tijdelijk een recreatiewoning kunt huren voor weinig? Zoals ik zeg heb je dan i.i.g. de boodschap duidelijk gemaakt... Uiteindelijk kan je misschien wel terug.
Bah! Wat naar! Ik weet ook niet zo goed waar je heen kunt. Misschien naar de buren? Wie weet kunnen zij je helpen met iets? Of toch contact opnemen met je familie? Een zus/broer of tante of nichtje?
Nou, lekker dan! Wat erg voor je zeg Ik weet niet zo goed wat je moet doen in zo'n situatie, misschien inderdaad een soort chalet ofzo zoeken, dat je in ieder geval bij hem weg bent. Ik zou sowieso weg gaan, laat hem maar lekker daar met zijn naieve zus. Punt is natuurlijk alleen dat je niet zomaar iets nieuws hebt... Misschien contact opnemen met je gemeente of een woningbouw o.i.d.? Kan je verder alleen maar heel veel sterkte wensen!
Crisisopvang? Dat is er zeker, ook in jouw regio. Ik woon ook in België maar niet echt dichtbij, ik kan wel proberen om wat adressen te vinden? Zal je pb'en als ik iets vind. Verder: wat een l*l! En wat een b*tch van een schoonzus, jammer dat ze bij jullie inwoont. Ik zou echt stappen ondernemen, als je hem er niet uit kan zetten (had zijn spullen gewoon op straat geflikkerd, maar als het huis niet op jouw naam staat is dat niet handig), zou ik zelf weggaan, met de kinderen. Zij kunnen je niet dwingen te blijven, als je ze er niet zelf uit kan zetten!
Haar er ook uit zetten? Staat het huis op jouw naam? Zo ja dan zeker hun er allebei uitschoppen. En anders idd crisis opvang?
Ik zou toch een hartig woordje willen spreken met zijn zus! Waar bemoeit ze zich mee? Dit zijn niet haar zaken ook al woont ze bij jullie. Mocht hij toch niet vertrekken dan hoop ik dat je ergens terecht kan, misschien inderdaad crisisopvang zoals Nescio al zei. Sterkte!