Wat zouden jullie doen? (zakelijk gezien)

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb een win-actie opgezet op facebook om een fotoshoot te kunnen winnen. Ik wilde een keer wat anders doen dan de veel voorkomende like&share actie dus ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om mensen er dit keer wat meer moeite voor te laten doen.

Ik liet dus iedereen een ander noemen die ze zo'n fotoshoot zouden gunnen. Ik gaf aan dat als je het graag zelf zou willen, je in je omgeving zou kunnen vragen of mensen jou willen noemen in hun reactie. Hoe vaker je genoemd word hoe vaker je in de pot zou komen en daar zou ik bij de 500 likes dan 2 winnaars uit grabbelen.

Maar wat een enthousiaste actie zou moeten worden is uitgelopen op een familieruzie op mijn facebook. Iemand vroeg aan haar nichtje (geloof ik?) of ze haar zou willen noemen terwijl dat nichtje graag ook een fotoshoot wilde, dus gingen ze de hele familie af om te vragen of ze hen wilde noemen. Familie en vrienden moesten dus gaan kiezen tussen die 2 en dat deden ze ook. De ene koos voor de een en de ander koos weer voor de ander.

Beide zaten ze dus ontzettend veel in de pot en ik grabbelde er dus inderdaad 1 van hen uit naast een andere winnaar.

(snappen jullie het tot zover nog?)

Nu is er dus een rel los gebarsten op en buiten mijn facebook in die familie.

Ik neig om ze beide een fotoshoot aan te bieden maar weet niet of dat zo verstandig is. Wat zouden jullie doen?

De trekking is overigens helemaal eerlijk verlopen en daar zijn ze het wel beide over eens alleen het werd haar kwalijk genomen dat ze zelf wilde winnen ipv het haar nichtje gunde en dus veel familieleden en vrienden overhaalde om op haar te stemmen ipv op haar nichtje...

Weet nou niet zo goed wat verstandig is om te doen.

Uiteraard heb ik de ongepaste reacties van mijn facebookpagina verwijderd en is het nu weer rustig. (waarschijnlijk gaat het buiten facebook verder...)

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou een familieshoot doen van de twee samen :D

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zou ze niet beiden een shoot aanbieden.
    Dat is niet eerlijk tegenover de andere deelnemers, en het geeft alleen maar aan dat hun gedrag gewerkt heeft.

Nee...ik vind het niet kunnen. Jammer, maar je hebt het volgens jouw regels gedaan.

Ze zoeken het zelf maar uit toch?

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik zou helemaal niemand tegemoet komen. Jij hebt het eerlijk gedaan en wat hun daarmee doen is hun probleem.

Zoeken ze maar samen uit dus ;) ik zou dus gewoon een shoot doen met de winnaars, niet meer en niet minder

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Haha ja dat zou een memorabele fotoshoot worden inderdaad. :p

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Niks mee doen.
    Jij hebt je prijs vergeven en dat dat daar in de familie er zo kinderachtig aan toe gaat los jij niet op door ze beide de prijs te geven.
    Trek het je niet aan meis!

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hahahahhahaa sorry ik heb geen raad maar ik moet er echt ontzettend om lachen.

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Natuurlijk hoeft niet iedereen te weten dat ik ze dat aanbied maar nu is degene die niet gewonnen heeft erg boos, en degene die WEL gewonnen heeft vind het bijna vervelend dat ze gewonnen heeft omdat ze zegt zwart gemaakt te worden door de andere helft van haar familie... Voor beide dus een rotsituatie... Wilde daarom achter de schermen een fotoshoot aan beide aanbieden...

9. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Ja soms heb je zulke rare situaties... eerst die stomme hond, nu weer een familieruzie... het is wat hoor!:D Zal het alleen mij overkomen?:(:p

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Pppff wat een gezeur. En wat kinderachtig. Wees blij voor je nichtje. Ik zou er dan ook niks mee doen. Jij hebt eerlijk gespeeld, en hun moeten zich volwassen gedragen:)

11. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik zou echt niet beide de shoot laten doen. Dan ga je alleen maar mee in hun kinderachtige gedrag. Als diegene die heeft gewonnen het echt zo vervelend vindt dan geeft ze haar shoot maar terug dan kan je opnieuw een winnaar trekken.

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Tja, misschien kan de winnaar zelf vragen of het familielid ook meegaat en zo de beschikbare tijd delen. Maar ik zou ze niet allebei de prijs geven naast de andere winnaar. Dit kon gebeuren: jammer maar helaas voor degene die niet gewonnen heeft.

13. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dit vind ik een mooie oplossing..

Het is niet jou ruzie.
    Zo denk nichtje misschien dat ze overal mee wegkomt..
    Ze is gewoon een slechte verliezer;)

14. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Vind ik inderdaad ook een mooie oplossing, denk dat ik het zo aan ga pakken inderdaad. Dank je wel voor het mee denken.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Ik zou ook aangegeven dat ze samen mogen komen, maar geen extra tijd ofzo krijgen.
    dat zou niet helemaal eerlijk zijn..

16. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    niet jouw probleem, meer kan ik er niet van zeggen.

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het is niet jouw probleem he? Laat hun het lekker uitzoeken.

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Pffft wat een kinderachtig goede van de familie....

Als je dan perse iets wil doen bied aan dat ze samen kunnen komen in de beschikbare tijd.

De ander ook een shoot aanbieden bevestigd alleen maar dat hun kindacteur geruzie dus geloond heeft...

19. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet jou probleem, het is weer rustig op jou facebookpagina. Je prijs heb je uitgereikt klaar toch? Ze zoeken het zelf maar uit;)

20. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Ik zou het niet als jou probleem zien. Je hebt een leuke actie op gezet die eerlijk is verlopen (ik heb zelf ook meegedaan:D). Dat ze er zelf een heel familiedrama van maken dat is hun eigen probleem, zo zou iedereen er een drama van kunnen maken dat ze niet gewonnen hebben en kun je straks aan alle deelnemers shoots gaan weggeven (wat natuurlijk wel mag, dan meld ik me ook haha;)).

Als je de winnares zou mailen dat ze eventueel de tijd met haar nicht kan delen dan kom je ze al erg tegemoet dacht ik zo, maar ik zou er zelf geen extra tijd in gaan stoppen.

Deel Deze Pagina