Hoi allemaal, Ik was al 41 weken zwanger en vond het wel erg lang duren allemaal, dus heb zelf maar aangegeven dat ik wilde dat ze me zouden strippen. Toen ik echter bij de verloskundige kwam, zeiden ze dat ze dit nog niet konden. En dat ik de volgende dag naar het ziekenhuis moest voor controle. De volgende dag bij het ziekenhuis bleek ik te weinig vruchtwater over te hebben. Dus ik moest de volgende dag terug komen voor dag opname. En dan zou ik een gel behandeling krijgen. Ondertussen was ik al 41 weken en 3 dagen zwanger. Die dag duurde een eeuwigheid. Ik kreeg in de ochtend een eerste dosis dit was om een uurtje of 9. Om 16:00 s'middags kwamen ze controleren, toen was er nog weinig gebeurd, dus kreeg ik nog een halve dosis. Maar ook toen gebeurde er weinig. Ik was zo op van de zenuwen, steeds maar denken wanneer gebeurd het. Dus ik viel pas in slaap om een uurtje of 1 s'nachts. En toen om 2 uur werd ik wakker ik moest naar de toilet. Ik ging weer liggen op bed en toen begon het. De weeën, eerst nog licht, toen braken mijn vliezen. Ik denk rond een uurtje of 6-7 dat het echt heftig werd, en werd ik naar een andere kamer gebracht. En om 8 uur moest ik gaan persen en om 9:05 was hij er dan. vond het maar wat heftig allemaal. Maar het was naar omstandigheden allemaal goed gegaan. Ik heb maar 1 inwendige hechting. Verder helemaal niks.