Waarheen Canarische Eilanden met dreumes?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nacho, 5 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    We willen in januari 2017 anderhalve week naar de Canarische Eilanden met ons zoontje. Hij is dan 21 maanden.

Heeft iemand tips voor wat een leuke accommodatie is?

Wat we belangrijk vinden:
    - minimaal 2 slaapkamers (traditionele hotels vallen dan af)
    - kleinschalig tot gemiddeld groot
    - restaurants op loopafstand of op accommodatie
    - veilige omgeving (dus geen open zwembad direct aan ons terras)
    - bij voorkeur accommodatie op begane grond

Wat we niet belangrijk vinden:
    - budget
    - buitenzwembad
    - animatie

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Wij zijn 2 jaar geleden op hyde park lane geweest op lanzarote
    Weet dat ze ook familie kamers hebben
    Mss even nakijken

3. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Bedankt voor de tip!

Ik ging net kijken en ze zijn met uitzondering van de kerstdagen gesloten op dit moment tot februari. Heb je toevallig nog andere tips?

4. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.382
    113
    Isabel Family in Costa Adeje op Tenerife. Ze hebben villa's met 2 slaapkamers maar die zijn wel behoorlijk duur. Wij hebben altijd een bungalow met 1 slaapkamer. De kinderen gaan dan slapen in ons bed en als wij naar bed gaan dan leggen we ze op de bedbanken in de woonkamer. Toen de jongste nog in een campingbedje sliep, lag hij bij ons op de kamer, die is zeer ruim. Je hebt bungalows die niet op de begane grond zijn (klinkt gek in combinatie met de naam bungalow, ik weet het) maar je kunt aangeven dat je begane grond wilt. Je hebt wel bungalows vlak bij het zwembad, maar veel die er niet direct bij liggen. Er is een restaurant, wel buffet (je kunt boeken van alleen logies tot all in), maar 10 minuutjes lopen en je zit op de boulevard met veel restaurantjes. Buitenzwembad vind je niet belangrijk, maar voor het geval je toch wilt zwemmen: het is goed verwarmd dus zwemmen is ook in de winter aangenaam (is lang niet bij alle hotels op de Canarische eilanden).

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Kijk eens bij Casita Travel die hebben ook kindvriendelijke kleinschalige huisjes. Wij hadden via hun een huisje op een bananenplantage op Tenerife. Echt geweldig, je eigen fruit en avocado's plukken iedere dag!

6. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Wij zijn al een aantal keer op gran canaria (Playa del Inglés) geweest
    Sol Barbacan ze hebben ook bugalows.
    in een woord GEWELDIG!

7. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn op Fuerteventura geweest bij Barcello de Castillo. Was in december en ook met zoontje rond die leeftijd. Was een heerlijke vakantie. Ruime huisjes met aparte slaapkamer.

Wij hadden wel een huisje in de buurt van één van de zwembaden, maar er zijn ook huisjes verder weg of helemaal aan de andere kant van de weg waar geen zwembaden zijn.. zou je even moeten vragen of je daar mag zitten..

8. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Bedankt voor de tips iedereen!

Via Casita Travel heb ik nu een topper op het oog met restaurant bij de finca, dus dat is helemaal relaxt om uitgebreid te eten als de kleine ligt te slapen. Bij een groter complex zou ik niet zo snel een babyfoon durven achterlaten, maar zo wel :)

Meer tips blijven welkom trouwens, want mijn man heeft ook inspraak :)P) en hij let weer op andere dingen dan ik.

9. Lot1909

Lot1909 Actief lid

3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Lanzarote gardens. Ze hebben ook bungalows. Aanrader!!

10. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Haha mamameer die El Patio is precies degene waar we zo blij van werden op Casita Travel. Bij Eliza was here is hij goedkoper dus daar hebben we nu een aanvraag lopen.

Bedankt!

Deel Deze Pagina