Mijn vader woont in Thailand. Ik ben er zelf nog nooit geweest en nu zijn we aan het denken om volgende zomer te gaan. Nu ben ik eens aan het googelen wat een ticket kost. Een reis met tussen stop is stukken goedkoper maar je bent dan ook veel langer onderweg. Mijn man zegt dan maar wat meer en recht streeks vliegen,maar misschien is een tussen stop met ons zoontje van 3 ook wel fijn. Wie heeft er ervaring mee en misschien tips voor een reis naar thailand??
Ik heb nooit met kinderen een tusselanding gehad dus het is puur wat ik zelf heb gedaan naar de VS. We hebben een aantal keer een tussenlanding gehad en wil het nooit meer! Voor mezelf vond ik het al niks, laat staan met kinderen! We zitten op dit moment in Florida met de kinderen en ik ben heeeel blij dat we een rechtstreekse vlucht hadden van 10 uur hadden.
Oja het zal natuurlijk per kind verschillen maar voor mijn kids zou het een ramp zijn . Succes met je keuze!
Rechtstreeks! Ik moet helaas een tussenstop maken als wij naar onze vakantiebestemming gaan, maar als het zou kunnen zou ik ervoor kiezen om geen tussenstop te doen. Als je in 1 keer gaat, dan kan je kind lekker slapen etc. Een tussenstop betekent ook weer extra opstijgen en dalen en dat kan zeer doen aan de oren. Daarbij komt dat een rechtstreekse vlucht gewoon minder vermoeiend is.