Heeft hier iemand wel eens een typetest bij Tempo-Team gedaan voor callcenterwerk? Ik moet er straks een maken en vroeg me af of het kaartjes zijn die je over moet typen of dat het gaat om het typen van een tekst. Of wellicht gaat het wel anders? Iemand die het wellicht weet?
je krijgt gewoon een stuk tekst en 10 minuten om het te typen.. dan tellen ze de aanslagen en dat is het.
Oooooo, oke! Dat valt te doen. Als het met van die kleine kaartjes gaat dan haal ik mogelijk nl. de benodigde typsnelheid net niet. Lappen tekst is geen probleem. Moet toch maar eens de typecursus afronden waar ik een tijdje terug mee begonnen was, maar heb laten liggen *bloos*
hehehe heb hem paar jaar geleden gedaan, had 7 min nodig voor die tekst.. is gewoon op een A4tje.. dus komt goed
Ik heb er pas 1 gedaan waarbij je een voicemail te horen krijgt en aan de hand van wat informatie tabellen moet je dan het scherm invullen (naam, adres, klacht, typenummer, etc.) Was best goed te doen, en je krijgt een oefenopdracht als eerste. Ik kreeg een link doorgestuurd via de mail. Misschien dat je die moet gaan doen? Dat van die lappen tekst, was voor mij dan, voor kantoorwerk niet callcenter werk.
Ik denk dat ik hetzelfde als jij dan heb gehad Bastet. Weet inmiddels dat de uitslag 'niet heel goed, maar ook niet heel slecht was'. Dus ik dacht gelijk K*T, maar ze zeiden erachteraan dat ik om sommige onderdelen heel goed had gescoord en op andere wat minder. Hmm... nou maar even afwachten of t wat gaat worden.