Sinds een paar dagen heb ik een heel vreemd/vervelend gevoel ik mijn onderbuik. Ook wel af en toe menstruatiekrampjes, maar dit is wel echt wat anders. Het voelt soms als druk, soms alsof er iets dubbel zit van binnen, een beetje zeurderig. Echt pijn doet het niet, maar het is gewoon een vervelend gevoel. Ik vroeg me af of hier meer vrouwen last van hebben?
Jep hier nog 1 met het vervelende kwaaltje haha.. Toch denk ik persoonlijk dat het niet iets ernstigs is.. Gebeurd natuurlijk ook erg veel van binnen 😄
Ik heb dat ook gehad, waarschijnlijk je groeiende baarmoeder en alles wat een ander plekje gaat zoeken en zo, maar als je je zorgen maakt even bij de vk aan de bel trekken.
Volgens mij komt het ook door er tegen je darmen gedrukt wordt door je baarmoeder. en dat voelt niet fijn maar idd, als je je veel zorgen maakt gewoon bellen met de vk!
Ik maak me geen zorgen hoor, want echt pijn doet het niet. Het is gewoon een vervelend gevoel Ik had verwacht dat het meer zoals krampen zou zijn rond je menstruatie, maar dit is toch wel heel anders. Daarom vroeg ik me af of meer dames er last van hadden. Bedankt voor de reacties allemaal!