Last van de warmte

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjaam, 27 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Wie heeft er ook zo`n last van de warmte?
    Ik zweet me echt de hele dag een ongeluk. Als ik onder de douche vandaan kom en ik heb me afgedroogd, ben ik weet helemaal nat van het zweet. Laat staan als ik me aangekleed heb.
    Loop de hele dag te puffen en te zweten, wordt er helemaal gek van.

Wie herkent dit?????

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja ik! normaal gesproken kan het me niet warm genoeg zijn, ben gek op de zon, heb een jaar geleden in het hoogseizoen een reis door Australie gemaakt en kon altijd goed tegen temperaturen van 40-50 graden.

nu niet dus, ik word knettergek van de warmte en alles is me nu teveel. van mij mag het 15 graden afkoelen. de gedachte aan bevallen of kraambed met dit weer vind ik verschrikkelijk!

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ja, ik herken het ook! die hitte is echt niet fijn. ik word er gewoon beroerd van! normaal kan het mij ook niet te warm zijn, maar nu.... verschrikkelijk! ik ben 39 weken zwanger dus hij mag van mij komen, het schijnt dat je er dan in 1 klap vanaf bent... hopen maar....

4. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Hey meiden ik probeer de zon ook echt te mijden en doe boodschappen lekker vroeg.Ik moet nog tot september houd echt geen 3 maanden vol.Wou al in bad bevallen en nu ben helemaal overuit ik moet en zal in bad bevallen zeker met zulk weer.Wat voor maatregelen nemen jullie met dit weer tijdens de bevalling om het kwa temp wat draagbaar te maken?

liefs,

5. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    hier ook hoor meiden, normaal helemaal geen problemen met de warmte, maar zit nu het liefst in de schaduw en onder de parasol

6. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    als ik stil kan zitten kan ik best in de zon zitten!
    maar had vandaag voorgenomen het huishouden even goed te doen maar pffff ben niet vooruit te branden!! moet nog zoveel doen! manlief doet het liever zelf nu maar vind het zo sneu hij werkt al zoveel dus ik probeer alles zo goed mogelijk op te ruimen zodat hij bijv kan stofzuigen en dwijlen!

enne ze zeggen dat er van de week een hittegolf komt he! 30 graden:$:$:$

7. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Bleh ja, vooral die drukkende hitte. Ik zat ook al te kijken naar een waterbevalling, alleen maar om de hitte te overleven maar helaas heb ik niet genoeg ruimte voor een bad :(

8. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ik word GEK!!!!!!! pfffffffffffffffffff, wat is het warm....

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Het is net als altijd met warm weer: je moet echt je tempo eraan aanpassen... Als ik naar een land op vakantie ga waar het 35 graden is, ben ik echt een stuk slomer dan wanneer het hier 20 graden is. Het zij zo!

Alleen douchen.... maar dat vind ik in warme landen ook altijd al een crime.

10. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik herken het! Ik heb het vooral met 's nachts, soms word ik echt kletsnat wakker.. (helemaal met zo'n zeiltje in je bed)

En ze zeggen dat het van de week nog wel tegen de 30 graden wordt :(

11. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik heb er ook last van. Ik was gister in het winkelcentrum, het was druk en erg warm. Ik werd er ook beroerd van, terwijl ik normaal dus ook heel goed tegen hitte kan.
    Dat wordt nog leuk dus....;)

Grt Vanilia

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Pff ook ik wordt er helemaal gek van. Alles plakt steeds, loop te zweten als een rund. Binnen in huis is het ook al niet meer koel, de benauwdheid is erin geslagen. Doe s'nachts geen oog dicht, en ben overdag niet vooruit te branden. Moet nog veel doen vandaag maar weet niet of dat er van komt.
    Zit echt tegen aankomende week op als ik de temperaturen zie die we kunnen verwachten...
    Gisteravond was het hier zo'n noodweer, joepie dacht ik dan koelt het een beetje af. Maar nee hoor...het is alleen maar benauwder geworden! AAARCH

13. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Pff het is echt te warm...Slapen `s nachts is een ramp, veel te warm en het zweet zo lekker met dat matje in je bed;).
    Kom echt niet vooruit, en er moet nog zoveel gedaan worden in huis.

Ik wil zo snel mogelijk bevallen! Mijn vriend heeft vanaf vanmiddag vakantie en hij hoopt dat ze nog een weekje wacht zodat hij van zijn vakantie kan genieten. Maar van mij mag ze nu geboren worden!

14. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Tegen dat zeiltje zie ik ook wel een beetje op, pfff dan zweet je toch helemaal je bed uit...:(

15. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik herken het wel.. en je kan er niks tegen doen
    tenminste... ik niet
    Drinken werkt ook niet en een koele douche evenmin
    wachten tot het weer een beetje afkoelt is het enigste denk ik..

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Joepie!! Het regent!!! :D

17. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ja het is wel warm met dat matje...ik heb als extra een grote badhanddoek over mijn laken gelegd en dat scheelt wel tegen het zweten, maar ik zal blij zijn als dat ding eruit mag!

Mmmm heerlijk wat regen! Maar mijn zoontje speelt nu heerlijk buiten, hij heeft totaal geen last van de warmte.

18. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik heb er ook super veel last van.
    Je krijgt ook helemaal niks gedaan zo. Want iedere beweging die ik maak zweet ik me helemaal kapot.
    En mijn conditie is erg slecht nu met die hitte.

19. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Hier ook veel last van de warmte terwijl ik er normaal goed tegen kan, werk in de tuinbouw. Gelukkig hoef ik nu niet de kas in want dat trek ik echt niet. Hier in huis houden we de rolluiken goed dicht dan is het binnen goed te harden.

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ook.. pff zweet me rot en nergens geen puf voor.
    Zal het ontzwangeren wel zijn ;).

Deel Deze Pagina