Brandende vraag

Discussie in 'Miskraam' gestart door Corina1985, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hoi allemaal,

Ik ben een nieuweling hier.

Heb lang gezocht naar een soort gelijke topic maar helaas niks gevonden of niet goed genoeg gezocht. :(

Afgelopen dinsdag heb ik mijn eerste echo gehad, die was niet goed het hartje klopte niet (meer).
    Mijn lichaam had al een mk in gang gezet ik bloedde namelijk wat helderbloed.
    Heb van de gynaecoloog pillen gekregen om het meer opgang te helpen, dit is gelukt. Wat een hel! :(
    Tijdens controle was alleen nog het slijmvliesje aanwezig van zon 0,6 mm.
    Gelukkig geen curretage gehad. Vrijdag was mijn laatste bloedverlies.
    Vandaag sinds aantal week hebben mijn partner en ik feest gevierd in bed.
    Nu bloed ik een beetje, heeft iemand een idee of dit erg is?
    Kan mij ook niet meer herinneren wat de gyn allemaal vertelde, die dagen zijn als een roes voorbij gevlogen.

Liefs Corina

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik zou ff niet seksen zonder cd nu je nog bloed verliest, dat maakt het risico op infecties wat groter. Ook geen tampons nu nog. Geef je lichaam wat rust, voor de zekerheid. Veel sterkte, een mk is niet niets.

Suus

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus, sex met condoom is toch niet aan te raden? Helemaal niets inbrengen, dacht ik te hebben begrepen.

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Volgens artsen is seks met cd prima. Het gaat erom dat je een infectie voorkomt. Maar ik zou idd zelf sowieso niet seksen vlak na een mk. Het is allemaal nog erg gevoelig en je bm-mond is gewoon nog niet dicht.

5. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Bedankt voor de reactie's.

Oke dat word morgen even met de HA bellen dan.
    Maar ik bloedde niet meer, vrijdag nog een beetje, gister en vandaag helemaal niks.
    Het gevoel was verder ook wel prima, nergens geen last van gehad eigenlijk.
    alleen na de sex bloedde ik dus weer wat, dus toen gezocht op internet en zodoende hier terecht gekomen.

6. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Vandaag naar controle geweest bij de gyn, gelukkig was alles goed. hij heeft niks van een infectie of onsteking gezien mocht ik rare klachten krijgen moet ik even heen bellen.

In elk geval weer groen licht om te klussen. :D

In elk geval bedankt voor de reacties

Deel Deze Pagina