Ik wou eerst na zn babybedje een peuterbedje doen, maar toen zag ik deze; https://www.manowoods.nl/a-45118506/bedden/manowoods-bedhuisje-fondo/ Gezien deze heel laag is, krijgt hij gelijk deze, ipv eerst een peuterbedje. Maar hij is nog niet eens twee, en ligt nog heel goed in zn ledikant, dus dat bed duurt nog wel even
Bopita juniorbed, mocht je interesse hebben dan kan je hem voor een klein prijsje komen halen. Dochter ligt inmiddels in een grote meidenbed.
Wij allebei! Gaan hem ook zelf maken, willen hem net een stukje van de vloer af en deze is er direct op. Das ook een leuk bed! Alleen is zn kamer dan te klein..
Hier ook een peuterbedje van petit amelie, niet duur en kan wel een tijdje mee tot de overgang naar een groter bed.
Mijn dochter is met 2,5 meteen naar een eenpersoonbed gegaan, met een hekje tegen het uit bed vallen. Ik vind een peuterbed persoonlijk onzin, zo blijf je geld uitgeven.. Dit bed heeft ze: (foto van Internet geplukt hoor) ( Het bed heet btw Emma)
Ik begrijp het idee van een peuterbed niet zo goed. Na het babybed kan je kind toch in een normaal 1 persoons bed? Natuurlijk is het in het begin wat groot maar daar groeien ze vanzelf wel in. Vaak is het meer het gevoel van de ouders dat hun kind opeens "zo" groot is. Ik vond het echt zonde om een speciaal peuterbed met beddengoed te moeten aanschaffen. Een kind maakt het echt niet uit dat het in een groter bed slaapt of in een peuterbed (in beide gevallen is het gewoon een ander bed waar het misschien aan moet wennen).
Haha dat vond mijn vriend ook,hij heeft een punt, dus daarom meteen een eenpersoons bed. Ik vond het wel heel heftig van ledikant naar zo’n megabed met een klein hoopje kind erin, werd er sentimenteel van. Zo van: waar is nou mijn kleine baby enzo... stond bijna te janken in de beddenzaak en mijn vriend stond me aan te kijken of ik compleet gestoord was haha.
Ik vind het vooral heel erg commercieel. Al snap ik het wel hoor, gevoelsmatig. Een eenpersoonsbed is ook erg groot, maar dan lijkt je kind wel weer extra klein.
Ik ben het met je eens hoor. Maar n zijn kamer is zo klein dat een eenpersoonsbed een dusdanig gedeeltie van de kamer inneemt dat er weinig meer overblijft. En met 2 jaar van een ledikant naar een hoogslaper vind ik niet verstandig. Dus wij kiezen dit keer wel voor een peuterbed tot ie oud genoeg is om naar een hoogslaper te gaan.