3 weken kamperen op camping Mentl met onze tent in Oostenrijk, Karinthië. Voorgaande jaren altijd naar Frankrijk geweest, nu wilden we een keer naar een ander land
2 weken naar de Dordogne in Frankrijk: 1 week op kleine camping 1 week op grote camping allebei in stacaravan
Over 5 weken een weekje Belgische Ardennen met zwager schoonzus en hun 2 kinderen en ons gezin... Erg veel zin in een grote villa gehuurd met 1 hectare grond er om heen met speeltoestellen. En over 15 weken gaan we naar Frankrijk naar camping Le grand Daque 2 weken genieten met ons eigen gezin.
Wij gaan blijven dit jaar lekker in Nederland. We vinden de reis anders te lang worden voor onze zoon en vorig jaar heeft hij het hartstikke leuk gehad op het bungalowpark. Makkelijke keuze dus Nu ik zwanger ben vind ik het ook wel lekker om dichterbij huis te zijn.
Wij gaan naar Hongarije, zitten dan in een grote villa met zwembad, en nog een klein huisje er bij Wilden eigenlijk naar Kroatië, maar Hongarije is een stuk goedkoper. En we gaan met de familie, dus werd het Hongarije
De "echte" vakantie gaan we naar Griekenland in een villa met zwembad, incl huurauto, heerlijk relaxen, verder nog naar Duitsland (Berlijn e.o.), we gaan nog een weekje kamperen (caravan) in Nederland en naar Zweden (stockholm citytrip) Dus veel mooie vooruitzichten!
Ik heb anders gezegd maar we gaan naar Noorwegen (stond er niet tussen) na het stemmen zag ik Scandinavië staan! Dus foutje. Wij logeren in het hotel van mijn zwager en schoonzus. Ze gaan trouwen dus het is een extra reisje die we anders niet gemaakt hadden
Wij gaan 10 dagen naar Bulgarije, all-in hotel. Ben erg benieuwd of het wat is, maar wilden er toch nog even tussenuit en dit is goed betaalbaar. Aangezien we al heel veel geld hebben uitgegeven aan een nieuwe keuken en schuur wilden we het niet te duur maken.