Anders gestemd, wij gaan weer eens naar Oostenrijk in fiks een appartementje gehuurd. Hier komen wij al jaren en is ideaal voor de kinderen. Vorig jaar een jaartje frankrijk. Dit jaar vroeg de oudste of we weer naar Oostenrijk gingen.... nou ja dus
Wij gaan in juni 2 weken naar Italië, voor het eerst op een camping, zo'n glamping vakantie. Ben heel benieuwd. Ik ga voor het eerst in mijn leven kamperen. In de zomervakantie nog 2 weken naar Turkije, antalya. Dan zitten we in een appartement.
Net een week gezeild, en over twee maanden weer een week zeilen in NL. En daarna een week thuis, op ruim 10 minuten van Ijsselmeer stranden en vervolgens nog een week in Zuid-FRK, villa gehuurd met privé zwembad. Ideaal met een tweeling waarvan één autistisch met verstandelijke handicap: geen andere mensen en wèl water
Wij gaan een weekje naar Duitsland ( de Eifel). Ben benieuwd of de kinderen zich een beetje zullen vermaken maar zal vast wel.
Volgende maand 5 dagen naar Rome, en in augustus 3 weken Scandinavie Rome in een simpel hotel in het centrum. Scandinavie met de tent.
We zijn in de meivakantie naar het Harz-gebergte in Duitsland geweest. In de zomer gaan we twee weken naar Denemarken: een week naar het eiland Sjælland en een week naar het eiland Fyn. We zitten in een particulier vakantiehuis, niet in een park.
Kroatie!!😍😍 Ons droomland. Zoveel mooie baaien, dorpjes, gezellige en vriendelijke mensen. Het land en de mensen zijn heel kindvriendelijk. We gaan dit jaar voor de tweede keer in een tent. Normaal huurde we altijd een appartement, maar afgelopen jaar was het goed bevallen dus we gaan het nog een keer proberen in een tent.
Mooi is het in de Harz he! Wij kwamen er vroeger vaak en vorig jaar voor het eerst met de kinderen geweest. Ze willen graag weer heen Wij weten nog niet of er een vakantie in zit dit jaar
Heerlijk, overdag lekker warm en in de avond koelt het af. Kun je toch lekker slapen. Heel af en toe is er wel eens een mindere dag, als wij dat troffen gingen we uitstapje maken naar bv een stadje. Vaak zijn die smalle straatjes erg warm en bij wat minder weer heel goed te doen. Voor mij geen ander land meer😃