Hey meiden, ik weet niet of het mag maar... Een klein jongetje, Delano* van 10 jaar heeft helaas de strijd op moeten geven... morgen wordt hij begraven. Zijn familie en vrienden zouden het heel fijn vinden als #kanjerdelano trending topic wordt op twitter. Willen jullie dit tweeten?
Pfff.kippevel. Ik heb nog nooit getwitterd, ik weet niet eens hoe het werkt, maar ik geef het aan iedereen door die het wel doet.
thnx Ik ken hem zelf ook niet maar een mede juli08 mama (niet van hier) haar dochtertje van 2,5 zit in dezelfde situatie (zij heeft leukemie) en zij had wel veel contact met delano.
Bah verschrikkelijk toevallig het mijn zoon dus ook zo en is net zo oud! Heb helaas geen twitter dus kan niet tweeten..
Wat vreselijk! Zo jong.... Ga het twitteren! Een jongetje bij mijn dochter ons de peutergym heeft de strijd ook verloren tegen dezelfde ziekte! Zijn moeder heeft een boek geschreven over deze held...Het ergste wat je als ouders kunt overkomen....
Dit jongetje zit bij m'n dochter op school.Hij was al tijden ziek....het leek beter te gaan en toen ineens....helemaal mis!keihard!