Julilanatoren, superleuk voor kleine kids, veel attracties maar lekker compact. Kind in auto/draaimolen/theekopje of wat dan ook, mama op een bankje in t zonnetje
Disneyland in maart en in november gaan we weer met vrienden. L. was ook mee en vond het geweldig! Wat was er veel te zien voor haar. Lekker overal rondlopen en als ze te moe was bij mij in de drager (ook ideaal voor in wachtrijen, geen jengelend kind op je arm maar meisje dat vanaf mijn rug alles aan het bekijken was)
Vorige maand naar Port avontura in Salou toen we dar op vakantie waren. Was geweldig, ook voor kleine kinderen.
Sprookjeswonderland, ook hier was het een groot succes! Paar weken geleden zijn we naar dolfinarium geweest. Dat was ook geweldig. Linneaushof staat nog op de planning.
In juni naar de Efteling geweest, was erg leuk! Alleen was de Lange Jan ineens zo klein... Maar dat komt denk ik doordat ik zo groot ben geworden!
2 weken geleden een moeder/dochter uitstapje in Ponypark Slagharen (kaartjes via vakantieveilingen) en van de week met het hele gezin naar Wonderland in ter apel, maar dat is niet echt een pretpark, wel leuk Nog op de planning: Sprookjesland in Zuidlaren Land van Jan Klaassen
Hm deze zomer vanalles gedaan maar geen pretparken besef ik zojuist. Wel 3x naar de Efteling begin van het jaar
Vorige week voor de meiden naar Dippie Doe geweest. Begin september gaan we naar de Efteling met de meiden en oma en nichtje....
Het laatste was Plopsaland in de panne. Maar er staat nog 2x efteling op het programma, en we zijn al een keer naar de beekse bergen en de efteling geweest.