Geen pretpark, maar wel speelparken, heel leuk voor kleine maar ook grote kinderen. Oud valkeveen te naarden, En Hoge boekel te enschede
sprookjeswonderland in enkhuizen, zooo leuk! en afgelopen weekend in ouwehands dierenpark ook een groot succes!
wij wonen maar op 10 minuten van bellewaerde, dus gaan er wel elke week. ook overlangs naar bobbejaanland geweest ( vind ik geweldig park) en tijdens onze vakantie in duitsland zijn we naar Phantasialand geweest
Plopsaland de Panne en woensdag gaan we naar Sprookjeswonderland (hoor daar zoveel goede verhalen over).
Natasha86, Bellewaerde!! Daar ben ik als kind geweest. Ik weet er niets meer van (heel vaag nog die parkmascotte), alleen dat ik het geweldig vond Wij zijn vd week in het land van Jan Klaassen geweest. Was erg leuk voor de jongens. Verder hebben we niet echt pretparken bezocht, maar we gaan binnenkort nog naar de Efteling En we hebben deze zomervakantie nog wel uitjes gemaakt naar: - Zuiderzeemuseum Enkhuizen (een dikke tien!) - Speeleiland Tiengemeten (afhankelijk van het type kind een 8, mijn oudste zoon vond het eerst niet echt wat, maar later kwam hij alsnog los en toen vond hij het wel erg leuk) - Sprookjeswonderland (een tien) - Chimpy Champ (een 8)
Ligt er maar net aan wanneer je gaat. Mijn man is afgelopen vrijdag met Eva gegaan, maar o.a. droomvlucht en de bobbaan was 45 minuten wachten. Maar wij hebben een abonnement, dus als het druk is doen wij vooral de draaimolens en sprookjesbos Wij zijn dit jaar al zo'n 10 keer naar de Efteling geweest. En de kinderen blijven zeuren dat ze naar de Efteling willen, het blijft leuk
Vorige week Dippie Doe in Best. Is een kleinschalig attractieparkje, maar erg leuk voor kleine kindjes! In juni naar Efteling geweest, altijd een succes natuurlijk. In de vakantie wil ik iig nog naar Oud Valkeveen (Naarden) en misschien Plopsaland (B), daar zijn we nog nooit geweest. Verder hebben we een abo op de dierentuin. Daar hebben ze een aantal erg leuke speeltuinen en het treintje doet het ook nog steeds goed. Duinrell lijkt me ook leuk, is dat wat voor een 3,5 jarige?
Efteling! Ook wij hebben een abbo. Dus we zijn al heel vaak geweest en het blijft leuk. Afgelopen zaterdag was het echt super druk. Er stonden echt overal idioot lange wachtrijen. Bij de vliegende hollander liep de rij tot voorbij de python. Niet normaal meer.
Veel Efteling mensen zeg! Sprookjesbos trekt natuurlijk ook veel mensen. Vooral als je kleintjes eb die anders niet veel attracties in mogen