Weet iemand in de provincie Utrecht een leuke activiteitendag voor onze oudste van 6? Ze verveelt zich altijd dood op vrije dagen dus ik zit er echt tegenop dat ze dat zometeen 6 weken lang heeft. Ze heeft echt wat leuks nodig. We gaan zelf 1 weekje weg maar zou haar graag ook iets willen geven zonder dat ze vast zit aan haar broertje en zusje. Constant overal waar we naar toe gaan moet ze rekening houden met hen. Is er niet iets waar ze naar toe kan waar ze met kinderen van haar eigen leeftijd leuke activiteiten kan doen? Ik heb heel google afgezocht maar kom alleen in amsterdam iets tegen... Zoiets moet er toch ook in omgeving Maarssen zijn?
Ik heb niet alles gezien, maar bij veel dingen is dat wel zo ja. In mijn woonplaats wel een dagactiviteit voor een hele dag zonder ouders, maar is niet bij jou in de buurt en bovendien voor inwoners van de stad. Gaat uit van een buurtstichting. Bij Natuurmonumenten ook excursies ed waar ouders er niet bij hoeven zijn.
hmm zal eens kijken. En anders breng ik de jongste 2 een dagje bij oma, ga ik alleen met haar ergens heen ofzo... vind het zo lastig!
Heb wel wat dingen op internetc gezien maar is al snel vol of voor meerdere nachten. Ik lees ff mee een hier een dame van 7 die zich verveeld!
hier in de omgeving hebben ze in bijna ieder dorp/stad wel speelfabrieken / kindervakantieland etc. Voor de jeugd van 4/5 tot 12 . Voor 1 euro tot 2,50 per dag. Kindervakantieweek Vleuten - Inschrijven - kijk hier hebben ze ook zoiets. Misschien iets wat dicht bij jullie is?