Heel erg Is vlak achter mij gebeurd... Ik hoorde in ene gillende sirenes en zag een traumahelicopter en daarna politiehelicopter. Ik wilde die dag rond 3 uur naar mijn moeder fietsen en moet dan over die weg. Ben zo blij dat ik met de auto ben gegaan met mijn kleine mannetje. Maar vind het echt vreselijk.
Wat erg! Maar een ding snap ik niet. In het verhaal stond dat toen pasanten haar vonden, ze niet meer aanspreekbaar was. Hoe weten getuigen dan dat het een man was die haar mishandelden? Ik lees ook dat ze de preciese oorzaak niet weten, beroving of ruzie. Waren die getuigen dan de pasanten die haar vonden, of waren de getuigen op het moment van mishandeling doorgelopen en hebben ze zich later bij de politie gemeld en zijn het heel andere mensen die haar gevonden hebben?
Dit is vlak bij mn ouders (ik heb hier zelf ook jaaaaren gewoond) maar dit is niet de eerste keer dat zoiets hier gebeurd Een vriendin/kennis van ons is een keer opweg naar huis van haar fiets getrokken en helemaal in elkaar geslagen, gewoon voor de lol :S Toch erg dat dit soort dingen gebeuren Hopelijk pakken ze de dader snel!
Volgens "bronnen" die best wel weten wat er hier gebeurd, is het in de relationele sfeer gebeurd. Ze waren gescheiden en ze had andere sloten op de deur laten zetten en dat pikte hij niet. Vandaar ... Het waren ws polen.
Ok het maakt het niet minder erg maar begon me toch wel zorgen te maken. Midden op de dag al niet meer over de voorweg kunnen lopen/rijden.
Ja of ze groen, geel, paars of blauw zijn maakt niet uit. Ik vind t vreselijk, dit soort verhalen gebeuren mij teveel de laatste tijd!
Het was denk ik toch niet de relationele sfeer hoor, want anders zou het er wel bij staan. En ze heette Grace en had 3 kinderen. Dus wat ik heb gehoord is ws broodje aap.
Damn ik schrok toen ik dit hoorde. Ik fiets daar altijd als ik naar mn werk ga. Toen het gebeurde was ik naar mn werk... Maar dat ze Grace heet schrik ik ook van want ik ken een Grace van mn werk... Gestoorde mensen!