Frankrijk Spanje Griekenland Turkije Andorra Tsjechie Dominicaanse Republiek Portugal Jamaica (in september) Egypte Ik zou heel graag naar Bali willen en naar nieuw zeeland/fiji eilanden. Maar is echt ontzettend duur!!
Duitsland Frankrijk (tientallen keren naar Disney, enlele keren naar Parijs Italie Kroatie VS (7 keer) Belgie Spanje (keer of 4 Portugal Engeland (woon ik nu, maar zijn er regelmatig ook op vakantie geweest) Schotland Wales Oostenrijk
Duitsland Belgie Luxemburg Frankrijk Italië Oostenrijk Zwitserland Turkije Spanje Engeland Griekenland Hongarije Tunesië Jordanie Thailand Maleisie Nieuw Zeeland Australie Amerika Fiji En volgende maand voeg ik nog 4 landen toe
Duitsland (2x) Belgie (2x) Luxemburg (1x) Frankrijk (2x) Italië (1x) Canarische Eilanden (1x) Engeland (meer dan 10x) Griekenland (1x) Denemarken (2x) Ierland (6x) Tsjechie (1x) Florida (1x) Californie (1x)
Als kind gingen we bijna altijd naar Duitsland of Oostenrijk en ik ben ook 3x in de VS geweest met mijn ouders. Als volwassene heb ik wat meer variatie toegevoegd. Duitsland Oostenrijk Belgie Luxemburg Zwitserland Italie Slovenie Frankrijk Spanje Portugal Andorra Denemarken Noorwegen Zweden Tsjechie Griekenland Canarische Eilanden Verenigde Staten En deze zomer gaan we voor het eerst naar Engeland, lijkt me ook erg leuk (als het een beetje weer wordt tenminste).
België Duitsland Tsjechie Tsjechoslowakije Polen Oostenrijk Zwitserland Italië Frankrijk Spanje Portugal Luxemburg Denemarken Schotland Engeland Algerije Tunesië Egypte Turkije Kenia Tanzania Canada VS Cuba Mexico Sommige landen overigens meerdere keren, zo ben ik wel een stuk of 15 keer in Tsjechie en Frankrijk geweest, gelukkig wel altijd op andere plekken.
Ierland Engeland Duitsland Polen Tsjechië Oostenrijk Zwitserland Italië Frankrijk Spanje (incl. Canarische Eilanden) Malta Cyprus Turkije Verenigde Staten
Nieuw Zeeland Curaçao (2x) Bonaire Dominicaanse Republiek Engeland Frankrijk (vaker) Spanje (vaker, inclusief Ibiza) Portugal Italie Griekenland (vaker) Kroatië Oekraïne Polen Luxemburg (vaker) Duitsland (vaker) België (vaker) Egypte Ierland
België Duitsland Frankrijk Engeland/Wales Oostenrijk Zwitserland Italië (en dagje Vaticaan) Griekenland Tsjechië Slowakije Polen Verenigde staten (en een dagje Mexico) Sri Lanka Turkije Later toen ik getrouwd was ook nog Marokko, (door Spanje gereden), Tunesië (al heel vaak i.v.m schoonfamilie) en KSA
Belgie, Duitsland, Polen, Frankrijk, Zwitserland, Italie, Engeland, Wales, Verenigde Staten, Venezuela, Dominikaans Republiek, Turkije, Jamaica. Ik zou nog graag een road trip willen doen in the USA, en terug gaan naar Jamaica. Dat was ontzettend leuk. Trouwens, ook wil ik nog een keer naar china en australie. Dat lijkt me ontzettend leuk, en zuid afrika. Duitsland, Polen en Engeland gaan we jaarlijks naar toe. Woont familie van ons.
België, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk, Frankrijk, Slowakije, Hongarije, Tsjechië, Spanje, een héél klein stukje Polen op doorreis en daarmee klaar Ik blijf meestal een beetje in de buurt (auto-vakanties) en Spanje was... Nou ja, Spanje was Spanje. *diepe zucht* Dat was a la 'the hangover'. Ik vond het het leukst in Tsjechië; ben er nu een keer of 4 geweest. Hongarije vond ik ook echt schitterend; ben er 8x geweest - maar merendeel in mijn jeugd dus herinner mij flarden én mijn ouders waren anti-stadsmensen dus ik heb de Budapest nauwelijks kunnen zien. Wenen is erg mooi, maar reken erop dat je een goed gevulde portemonnee mee neemt, pfffffffffff. Waar ik naartoe zou willen dit keer? Hongarije !!! Just for old times sake. Ik heb namelijk nog herinneringen aan iets, waarvan ik niet weet of het echt was; maar wat wel heel vast in mijn geheugen staat en ik met Siofok link.
Puur omdat ik zelf het ook een keer op een rijtje wil zien: - Belgie - Duitsland - Denemarken - Zweden - Engeland - Frankrijk - Spanje - Canarische Eilanden (spanje) - Madeira (portugal) - Griekenland - Turkije - Thailand - Japan
België Duitsland Frankrijk Engeland Spanje Griekenland Turkijë Egypte Tanzania en Zanzibar Kenia Borneo en west Maleisië Bonaire New York Mexico
Hier; Spanje 4x italie 1x lanzarote 1x tenerife 1x gran canaria 1x dominicaanse rep 1x Bali 1x Egypte 1x turkije 4x kreta 1x kos 1x frankrijk 2x
Ik ben zo jaloers hahaha! Ik vind Kroatie echt top, echt super mooi en leuk! Maar ik wil eigenlijk ook zo graag eens naar bijvoorbeeld lanzarote of gran canaria ofzo Misschien volgend jaar ergens in mei oid. Pfff, sommige van jullie hebben echt een wereldreis gemaakt, wauw! Naar de VS is ook onze droom, maar die duurt nog wel even denk ik... Ook wil ik een keer zoooooo graag naar de malediven duurt ook nog wel even denk ik.
Frankrijk Duitsland Spanje Italie Tsjechie Engeland Cuba Indonesie Vietnam Cambodja Nepal India Sri Lanka Thailand Ned.antillen (abc-eilanden)
Zie veel leuke landen erbij staan waar ik graag nog een keer heen wil!!! mijn lijstje europa: Noorwegen Zweden Denemarken Engeland Duitsland Nederland (incl. Curacao) Belgie Frankrijk Zwitserland Oostenrijk Italie Spanje (incl Tenerife) de rest vd wereld: USA (zuid westen) Marokko Seychellen Nepal Nieuw Zeeland Cambodja Thailand Vietnam