Belgie 3x Duitsland 1x Engeland 1x Denemarken 1x Frankrijk 4x Spanje 4x (inclusief aantal eilanden) Griekenland 1x Bulgarije 1x Kroatië 1x Amerika 2x
Belgie oneindig veel keer Frankrijk oneindig Duitsland oneindig Luxemburg oneindig Hongarije 5x Oostenrijk 3x Slovenië 2x Kroatië 2x Egypte 1x Spanje 2x Taiwan 1x Australië 1x Andorra 2x Griekenland 1x Tsjechië 2x
Ah ik zou nog wel zo veel willen reizen he, en veel van de wereld zien.. Maarja geld he, wij kunnen maar 1x per jaar op vakantie. Ik zou toch zoooo graag een keertje naar Nieuw-Zeeland/Fiji eilanden willen. Bali staat ook zeer hoog op mijn lijstje. Maar als we van de zomer voor een kleine gaan betwijfel ik of we er ooit nog eens gaan komen....
Jamaica 1x Belgie 1x Turkije 1x Griekenland 1x Tunesie 1x Egypte 1x Dit jaar voor het eerst naar Italië! Zin in!
Kroatië, Istrië (6x) Italië, Gardameer, Comomeer, Toscane, Sardinië (8x) Spanje, Costa Brava, Gran Canaria (3x) Frankrijk, Cote d'Azur, Bretagne, Ardennen, Disneyland, Parijs (6x) Griekenland, Kreta en dit jaar Kos. (2x) Engeland (3x) Egypte (1x) Tunesië (1x) Duitsland en België. Ontelbaar keer.. haha.. dat weet ik zo niet uit mn hoofd..