We hebben besloten 2weken naar kroatië te gaan, er is alleen zoveel keus! Wie heeft er ervaring met kroatië en welke camping is nu echt een aanrader?
Dat ligt er helemaal aan wat je zoekt je hebt massale campings en kleinschalige, rustige campings. Bij de massale campings is meer te doen, kleinschalige hebben vaak geen zwembad oid. Waar wil je naartoe in Kroatië? Istrie? Dalmatie? Kvarner baai? Zoek eens rond en kijk naar de verschillen istrie is populair en toeristisch, maar ook erg mooi. Dalmatie word ook steeds meer toeristisch, maar de natuur schijnt daar nog mooier te zijn. Ik wil je best helpen hoor, vind ik leuk. Maar dan moet ik wel je voorkeuren weten Alvast: Zelena laguna (istrie, porec. Erg leuk stadje). Bijela uvala (zelfde plek). Die campings liggen naast elkaar en je kunt gebruik maken van beide faciliteiten. Zelena laguna is iets kleiner. Zaton holiday resort, grootschaliger, heel veel te doen en ligt in dalmatie. Ligt vlakbij zadar. Lanterna, ligt in istrie en schijnt leuk te zijn voor kleine kinderen. solaris beach resort, ligt vlakbij Zaton en is ook veel te doen. Vranjica Belvedere, hebben sinds dit jaar een zwembad en ligt bij Trogir (hele mooie stad) en ook genoeg te doen. Hopelijk heb je er iets aan
wij gaan naar bijela uvala in porec voor het eerst. we gaan de laatste 2 weken van augustus. wanneer gaan jullie?
Ik ben een paar jaar terug naar Park Umag in het plaatsje Umag geweest. Hele fijne en grote camping, alleen rijden ze daar als gekken over de camping (ondanks de bordjes dat je maar 5 of 10 km per uur mag). Dus met rondlopende kinderen is dat niet super. En in Porec zitten een paar topcampings (van horen zeggen): Bijela Uvala en Laterna. En nog een groot voordeel van Kroatië: het eten is daar zooooooo goedkoop. Elke dag uit eten is absoluut geen aanslag op de knip. Veel plezier!
Bedankt voor de tip! Zou vanavond de campings eens bekijken. Wij zaten zelf aan Istrië te denken . Aapje wij gaan de eerste 2 weken van augustus , is het jullie eerste keer kroatië?
ja het is voor ons de eerste keer kroatie, normaal meestal naar spanje. we wilden nu een keer wat anders proberen en we hoorden erg goede verhalen over zowel de camping waar we heen gaan als het land zelf, dus ik ben erg benieuwd. ook vond ik de prijs van deze camping erg meevallen. we hebben bij vrij uit geboekt.
Wij zijn 2 weken naar Bijela uvala geweest en hebben een top vakantie gehad. Na 2 jaar heeft m'n zoon het er nog over
Als je aan Istrië denkt, Wij vonden Medulin een super leuk plaatsje! Zijn er meerdere keren geweest. Op camping Kazela en camping Medulin. Vond ze beide erg leuk, maar Kazela wel favoriet! Het is gelegen aan het strand, zitten mooie zwembaden bij, er is veel aan watersport te doen, voor kinderen is het leuk en het is op loopafstand van Medulin. Medulin is een super gezellig dorpje met een mooie boulevard met gezellige bars, terrasjes en heerlijke (goedkope) restaurants. En leuke winkeltjes! Aanrader!
Wij zijn in porec geweest op zelena Laguna, de camping ernaast was een stuk massaler, zelena Laguna mooie camping ruime plekken en mooi zwembad, vaak uit eten geweest en met de taxi boot ben je zo in porec.
Lees even mee,wij denken er ook over om volgend jaar een keer naar Kroatie te gaan. Ik zag camping Lanterna al een paar keer voorbij komen op de boekingssites. Iemand al een keer geweest ?