blaasontsteking

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Diesel82, May 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

Mar 26, 2009
    390
    0
    0
    Hoi Dames,

Onze dochter heeft nu in twee maanden tijd voor de tweede keer een blaasontsteking. Heeft er dit keer wat meer last van dan de vorige keer. Nu krijgen we een verwijzing voor de kinderarts voor nader onderzoek omdat het op deze leeftijd niet normaal is dat ze een blaasontsteking heeft. Drinken doet ze goed en daar let ik ook altijd weer op.
    Iemand hier ook ervaring mee?

Groetjes,

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Heb er geen ervaring mee, ons meisje is er wel 3x op getest maar bleek iets anders te zijn elke keer.

Veel beterschap en hopenlijk kan de ka je vertellen waar het vandaan komt.

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    Ja mijn dochtertje van ruim 1,5 heeft het voor 2 weken terug gehad, pff wat een elende.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn dochter was vijf maanden en had hoge koorts al een paar dgen lang. De ha stuurde me direct door want ze wilde een blaasonsteking uit laten sluiten.

De kindearts toen vertelde me dat er bij baby.s die blaasonsteking hebben er vaak iets mis is bij de nieren of de blaas incombinatie met blaasontsteking

Niet gelijk schrikken hoor je zult maar gewoon een kindje hebben dat heel gevoelig is met haar blaas en dat het niet iets ernstigs is verder maar dit is wat de ka mij toen vertelde.

En mijn dochter bleek gelukkig geen blaasontsteking te hebben wel een virusje in haar bloed. Dag er na was de koorsts weg zal je net zien.

Sterkte er mee verder.

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

Nov 18, 2008
    6,486
    0
    0
    ja mijn dochtertje heeft het 1x gehad, paar weken terug.. en was dus al ruim 1+

8. Diesel82

Diesel82 Actief lid

Mar 26, 2009
    390
    0
    0
    Dames bedankt voor de reacties. Ik ga me nog maar even nergens druk om maken. Ik hoor wel wat de kinderarts mij te vertellen heeft. De antibiotica kuur slaat gelukkig wel aan.

Share This Page