Mijn schoonouders zitten voor een aantal maanden in het buitenland, dus zondag bellen we met mijn schoonmoeder. Ik ben zelf zaterdag jarig en dan komen mijn moeder en mijn oma. Ik geef mijn vader dan een kaartje en een klein cadeautje mee om zondag aan mijn moeder te geven. Wij doen er thuis niet veel meer aan sinds mijn broer en ik volwassen zijn. Ik stuur wel altijd een kaartje en ik bel altijd.
wij gaan zaterdag naar mn schoonmoeder, zondagochtend vier ik mijn eerste moederdag.. en aan het eind van de middag gaan we naar mijn moeder. Maar die is dan ook jarig, dus die verdient wel visite.
Mijn moeder en schoonmoeder wonen niet in de buurt. Beide is dus geen optie, te veel gereis. Het liefst zou ik ze allebei overslaan, zeker nu ik zelf moeder ben. Vind die verplichting onwijs irritant namelijk! Ga liever wanneer het ons uitkomt Maar mijn moeder reageerde nogal aangeslagen toen ik zei dat we misschien niet komen. Dus ga ik nu misschien alleen... De dag daarvoor gaan we namelijk ook al naar mijn vader ivm zijn verjaardag 2 weken geleden (woont ook niet in de buurt) en dat vind ik genoeg uitstapjes voor de kinderen (met name voor de jongste). Tsja... Toevallig overwoog ik vandaag dezelfde vraag te stellen op het forum
Ohhh ellende!!! Wéér een weekend dat je word "geleefd" Morgen (zaterdag) ben ik jarig. Ik vier het niet (pas in juni) maar ouders en schoonmoeder + opi en omi komen. Zondag moederdag: Ikke ben moeder dus ik mag uitslapen en word verwend. Maar dán! We worden verwacht bij mijn ouders maar óók bij mijn schoonouders. Schoonouders is 45 minuten rijden en laat nou nét onze Lars in een sprong zitten Ik zie dat gezeul dus helemaal niet zitten eigenlijk. Kind heeft al 3 middagen niet geslapen! Dus morgen bij de koffie en gebak maar spoedberaad (wie biedt het meest? ) Of ben ik nou een zeur?
Ik zit er aan te denken om de oma's mede te delen dat dit de laatste moederdag is dat wij langs komen, maar dat ze welkom zijn bij ons.
wij doen niet aan moederdag, maar we gaan wel naar mijn moeder. Doen we vaak op zondag en nu ook. Mijn schoonmoeder is een %&6*&^mens, dus daar ga ik sowieso niet heen.
Ik heb het dit jaar makkelijk; mijn moeder is op vakantie, mn schoonmoeder die krijgt haar moederdagsbloemmetje altijd op zaterdag ( Op zondag viert mn schoonfamilie geen "dingen" dan gaan we naar kerk ) dus moederdag is lekker mn dochtertje, mn man en ik!
Het is mijn eerste moederdag dus eerst zelf eventjes genieten en in de middag naar mijn lieve moeder. Schoonmoeder heb ik besloten over te slaan, getver wat een mens! daar gaat mijn vriend dus alleen naar toe!
Mijn schoonmoeder is 2 weken geleden overleden dus dit wordt best een lastige Moederdag. Wel mijn eerste... Zaterdag ben ik jarig en zie ik mijn ouders. Ze wonen 2 uur rijden bij ons vandaan dus gaan we zondag niet weer. Op Moederdag gaan we wel naar m'n schoonvader. Het is nu wel een beetje een beladen dag.
Wij gaan s morgens naar mijn ouders en s middags naar mijn schoonouders. Dat ik nu zelf ook moeder ben, is natuurlijk erg leuk, maar onze kleine beseft het totaal nog niet. Moederdag gaat voor mij pas leven als Lars op school zit en zelf een "kunstwerkje" voor me gaat maken ofzo.. (btw s middags naar schoonouders is nog onder voorbehoud, de moeder van mn schoonvader ligt behoorlijk kritiek in het ziekenhuis, dus hangt het er vanaf hoe het met haar gaat)
Woonachtig in het buitenland dus heb een andere dag als moederdag. Hecht er niet al te veel waarde aan al vind ik ontbijt op bed natuurlijk wel echt nodig Vorig jaar vond ik het wel redelijk belangrijk maar dat waren denk ik de hormonen!
ik vind het zelf gewoon leuk hun beide in het zonnetje te zetten, mooie bloemen of parfum..of iets lekkers.. toevallig is dit jaar mn SM er niet, zijn op vakantie...en mijn eigen moeder moet werken!! Dus super leuk wel dat mijn eerste moederdag helemaal alleen met mn gezinnetje is! Ik vind het leuk als mn mannetje die kleine sochtends doet en een ontbijtje maakt...en ik kan uitslapen...en vervolgens op bezoek gaan! Maar dat voelt hier in elk geval niet als verplicht, wij gaan vele met onze ouders om!
Wij doen daar niet aan! wij hebben het het eerste jaar toen we elkaar kende wel gedaan door s´morgens naar mijn moeder te gaan en s´ middags naar mijn schoonmoeder nou we vonden het een heel gedoe en niet voor herhaling vatbaar dus toen hebben we het afgeschaft en sturen alleen een kaartje. Nu....ben ik zelf moeder en tja vieren we zijn die dag lekker met zijn 3tjes en het wordt mooi weer dus gaan we lekker op pad.
Mijn eigen moeder woont te ver weg. Dus we gaan gezellig naar schoonmama. Vind dat altijd wel gezellig en voelt dan ook wel als mijn eigen moederdag. lekker de mannen daar voor ons laten lopen hihihi Smorgens natuurlijk gewoon op ons gemak thuis. Zijn we toch als gezinnetje even samen. En dan tegen de middag naar schoonouders.
Mijn schoonouders gaan altijd op vakantie op moederdag, mijn ouders doen er niet aan. Dus ik heb het heel makkelijk en morgen gaan we wat leuks doen met ons viertjes.
normaal gaan we naar bijde ouders (tenzij ik zelf wat doe met de kids dan hebben ze bijde pech, ben tenslotte ook moeder) schoonmoeder is nu in parijs op vakantie dus die slaan we dit jaar over en dus gaan we morgen naar mijn moeder toe en gaan genieten van een bbq . mijn moeder is echt overal blij mee, denk dat ik een leuk shirt koop (wat erg moeilijk is in grote maten ) en die komen dus altijd van pas