Zenuwachtig...even van me afschrijven....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anonima257, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Morgen heb ik een echo voor de geslachtsbepaling! Super spannend om straks te weten wat we krijgen. Wat ik daarnaast ook heel spannend vind is om te zien hoe het net de kleine ukkepuk gaat! Tot nu toe alleen maar goede echo's gehad en meerdere keren het hartje kunnen beluisteren. Maar toch zo een dagje voordat we erheen moeten, ben ik ineens angstig dat er ook slecht nieuws kan zijn morgen. Nu is die kans klein, maar toch is de angst er wel.

Ik ben sinds 8 weken ontzettend misselijk geweest en eigenlijk heb ik sinds gisterenavond veel minder last, fijn zou je denken.... Maar ergens was die misselijkheid ook een beetje een bevestiging dat het goed gaat.

Nu weet ik ook wel dat het vanaf 16 weken allemaal minder kan worden, maar toch ben ik een beetje bang voor morgen! Zo, dat is even van m'n schouders af, moest het even ergens kwijt!! En waar kan dat anders dan hier, fijne dag allemaal!

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Begrijpelijk hoor dat je er gespannen voor bent.
    Ik had het ook.. We hadden tot 12/13 weken elke week een echo laten maken en toen ineens tot 16 weken niet meer en was ook heel erg gespannen of het nog wel goed zat.

Maar wat jezelf sl zegt he, de kwaaltjes nemen nu wat af om in het laatste weken weer volop terug te komen ;)!

Geniet ervan morgen!

Deel Deze Pagina