Welk cadeau kopen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lima 84, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Wij hebben een j / m tweeling van 22 maanden en zitten al een beetje te denken wat te geven wanneer ze 2 worden. We zouden graag een echt jongenscadeau en een echt meisjescadeau willen geven...dus op zoek naar 2 cadeaus.

We zaten voor onze zoon te denken een een Duplo trein de luxe en voor onze dochter een mooie Baby-Born pop met speen en potje.

Hoe zijn jullie ervaringen met deze cadeaus? Vinden jullie kinderen dit leuk?

Ik vraag dit omdat we flink lopen te twijfelen omdat het nogal prijzige cadeaus zijn....

2. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi,

De duplotrein is helemaal geweldig. Mijn dochtertje heeft hem als kraamcadeau gekregen, maar mijn zoontje van 3 speelt er vooral mee. Maar hij vindt het erg leuk. Hij kan er helemaal zijn fantasie in kwijt. Het is inderdaad waar dat het een prijzig cadeau is, maar ze kunnen er wel heel lang mee blijven spelen. Daarnaast denk ik niet dat het echt een jongens-cadeau is. De kleine meid vindt het nu ook al geweldig om met haar grote broer mee te doen. Dus misschien als optie dat je het voor hen samen koopt. Misschien dan met wat extra rails of een ander pakketje? Over de babyborn-pop kan ik je niet helpen. Mijn dochter heeft nog geen poppen ;).
    Veel succes met het vinden van geschikte cadeaus!

Groetjes Mariska

3. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Wij hebben toevallig ook de duplo luxe treinset en een babybornpop..

er word veel gespeeld met de duplo treinset dus dat is wel een aanrader.

pop weet ik niet of je dochter er al veel mee zou spelen omdat ze dan nog maar 2 is. denk dat het pas vanaf 3 is dat ze er wat mee doen. dat zie ik wel aan mn gastkindjes.

mijn dochter dr babyborn pop ligt in dr poppenwagen en ze wandelt wel veel achter dr poppenwagen ze is nu 14 maanden.

misschien nog wat ideetjes zijn: keukentje of een meisjesvariant van de duplo trein..zoals die van hello kitty kunnen ze samen bouwen.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ook hier een babyborn gekregen toen ze 2 was.
    Superblij... Maar in de praktijk bleek hij toch wel vrij zwaar.
    Ze speelde liever met kleinere poppen met een zacht lijf.

Geldt vast niet voor alle meisjes hoor... Maar hij is nog steeds niet favoriet.
    Het potje wat erbij zat overigens wel!

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Hhmmm dan wortd het denk ik wel een duplo-trein!! Dat klinkt allemaal wel positief :)
    De pop..misschien toch maar een andere uitzoeken. Gelukkig komen nu zo langzamerhand de boeken weer binnen.

Een keukentje wil ik graag vragen aan de visite. Dat ze samen een leuk keukentje kopen.

6. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

misschien is het dan leuk om spulletjes te kopen voor het keukentje..bij hema enzo hebben ze leuke dingetjes.:)

Deel Deze Pagina