Hebben jullie een droom wat je altijd al of no zou willen doen? ik droom al jaren van mijn eigen cupcake winkeltje .. als ik er over nadenk zie ik het al helemaal voor me , de kleuren van de winkel, de cupcakes.... ik had zelfs een logo gemaakt enz. ik kan er helemaal gelukkig van worden als ik er over na denk haha hebben jullie ook zoiets? of je droom al echt waar gemaakt?
Ik hoop ooit een onwijs leuke baan te hebben. Of een huis vol met pleegkinderen en ik droom ook vaak over een nieuw huis waarbij ik een onwijs grote keuken mag uitzoeken
Oh wat leuk, een cupcakewinkeltje! Ik droom over de mooie momenten die er nog aan komen met de meiden. Misschien droom ik ook nog een klein beetje over eventueel een derde kindje. Ook lijkt het me heel fijn om over ongeveer 5 jaar te verhuizen naar een groter huis met een grote tuin (maar voor nu zitten we hier prima en hebben we genoeg ruimte). Verder ben ik heel blij en gelukkig met mijn baan, man, en kinderen.
Qua carriere droom ik over een eigen kinderkleding winkel haha... Prive droom ik erover dat ons leven ooit weer word als dat van een "gewoon" gezin zonder grote zorgen
Ik droom over heel veel dingen. Mijn grootste droom is binnen nu en 2 jaar terug naar Amerika verhuizen.. Carriere dromen heb ik ook maar die zijn te morbide om te delen op ZP denk ik..
Dik geld winnen/sparen, huis kopen in Frankrijk en daar een leven hebben zonder zorgen, lekker elke dag wandelen, naar de plaatselijke bakker elke dag lekkere broodjes halen, lekker de hele dag bezig in je tuin, met je huis, lekker wandelen met de honden etc heerlijk.
dat is ook leuk ! vriendin van mij heeft dus haar eigen webshop en winkeltje met kleding vind dat zo knap wou dat ik het kon ik hoop voor jullie dat die zorgen gauw verdwijnen of ieder geval minder worden
ik start daar wel een cupcake winkeltje kom je dan vers gebakken cupcakes halen ? hihi Frankrijk is mooi , mijn moeder en opa hebben er lang gewoond heerlijk op een grote boerderij
Mijn grootste droom is dat ik alle energie van de wereld heb. Geen ADD meer, geen chronisch hoofdpijn. Gezond zijn dus Verder droom ik ook van een mooi huis met genoeg kamers zodat ik mijn gehele familie kan onderbrengen als ze op bezoek komen. + geld .. want geld hebben is handig, hehe.
Mijn droom is dat onze kinderen later terug kijken op hun jeugd en zeggen dat deze liefdevol en leuk was!
Ik droom ervan om met mn man en kids een paar maanden op reis te kunnen gaan en mijn kids wat van de wereld te kunnen laten zien / te leren.
Ik ga over ongeveer 2 jaar de postmortale zorg in, mits ik in NL blijf wonen.. In Amerika heb ik nog een breder scala aan keuze, bijvoorbeeld 'crime scene cleaner'.
Een rijbewijs! En verder dat mijn zoontje succesvol zal zijn later en dat hij zal vinden dat hij in een warm en liefdevol gezin is opgegroeid. Verder heb ik niet zoveel dromen, ja de loterij winnen maar verder ben ik gelukkig met wat wat we hebben.
Om heeeeeeel veeeeeeel geld te winnen . Een wat realistischere droom is een grotere fotostudio maken.
Mijn droom is om verloskundige te worden en dan later een stichting opzetten voor zwangere vrouwen en baby's in arme landen. Daarnaast een wens voor een groot gezin.
Een mooi huis met een super grote tuin waar ik m'n eigen groente kan verbouwen, veel kids die devrijheid hebben buiten en gewoon niet meer te hoeven werken, of werk wat ik echt super leuk vind
Ik droom over veel geld winnen en dan naar Italië te verhuizen en daar een B&B te beginnen. Een iets realistischere droom is om van mijn webshop een echte winkel te kunnen maken. Maar ook hier komen helaas centjes aan te pas die er nu niet zijn... En mijn allerliefste droom is het krijgen van een derde kindje. Toevallig vannacht nog over gedroomd
Mijn droom is om een succesvol webwinkel te hebben. Heel veel lieve mensen om mij heen een gezond gezin met veel liefde en respect voor elkaar en hun omgeving.