Nettorama ( loopafstand) bepaalde dingen bij Lidl en Aldi. Drogisterij-artikelen haal in zo veel mogelijk in Duitsland.. stukken goedkoper
Altijd naar de AH. Lidl of Aldi kom ik zelden. Een enkele keer als ze een leuke aanbieding hebben. Ik vind hen met veel dingen duurder dan de AH basic producten.
Ik kijk veel naar de aanbiedingen van een week.. Haal veel groente en vlees bij de Lidl, is vaak toch wat goedkoper en goede kwaliteit.. Als er ergens een aanbieding is van vlees, ga ik het daar halen.. Verder Jumbo in de buurt, Ah in de buurt, Bas vd Heijden (redelijk) in de buurt.. Hoogvliet een stukje verder, maar op zich voor goede aanbiedingen niet ver om naartoe te rijden.. C1000 is pas verbouwd tot Jumbo, dus die helaas niet meer in de buurt.. Aldi kom ik eigenlijk nooit..
em-te en de lidl voornamelijk. hier zit vanalles in t dorp, jumbo 2x, ah, em-te, plus, jan linders, aldi, lidl dus keus zat!
Meestal Dekamarkt tenzij AH echt goede aanbiedingen heeft. En de Boni zit hier om de hoek hier haal ik klein prul tussendoor ..
Nettorama en de wat apartere dingen die ze daar niet hebben bij de AH (die zit er naast). Als ik ooit nog wat vergeten ben of extra groente/fruit nodig heb, ga ik meestal naar de Lidl, die zit hier het dichtste bij.
Wij kopen de meeste boodschappen bij de Lidl. Die zit jammer genoeg in een andere stad. In ons stadje hebben we een Aldi & AH, maar ik vind Aldi zo'n beperkt assortiment hebben dus voor de snelle boodschap gaan we naar de AH. Oh ja, de Jumbo vind ik ook een fijne winkel.
Grote boodschappen eigenlijk altijd bij de Lidl, daar zit een Plus en een Action naast dus meestal koop ik bij beiden ook welleens wat. Deka zit een klein stukje verder en als ik naar de Lidl ga kijk ik altijd even het Deka krantje(spotta app) door om te kijken of er nog iets is wat we altijd gebruiken en daar in de aanbieding is, anders kom ik daar nooit. Dorp dichterbij zit Aldi, Jumbo en AH. Aldi haal ik vaak bepaalde dingen die ik daar veel lekkerder vind dan ergens anders, framboos/cranberry sap, wc papier, xxl kipschnitzel, turkse pizza's, turks afbakbrood. Jumbo vermijd ik zoveel nodig. AH ga ik regelmatig leuke Bonus aanbiedingen halen, enkele keer maar dat ik iets koop wat niet in de Bonus is of een 35% sticker op zit.
wij hebben hier 2 aldi 2 liddl 2 jumbo 2 c1000 1 ah en 1 coop best veel eigenlijk zeg Ga altijd naar aldi + liddl en als ik iets nodig benw at ze daar niet hebben naar de c1000 of jumbo
Bij Dirk en AH. 1x per 2 maanden in Duitsland dan kopen we dingen die ze hier niet hebben of dingen die daar veel lekkerder zijn
Meestal bij C1000, eens in de paar weken bij de Lidl flinke voorraden drinken en diepvriesspul inslaan. En dan doe ik die keer ook de gewone boodschappen bij Lidl. Maar aangezien die niet bij ons in de buurt zit, ga ik er niet elke keer heen.
Hier jumbo. als ik naar meerdere supermarkten ga zie ik overal lekkers en ben ik eens zo duur uit Alleen beleg bij de Plus.
Jumbo en liddl. Alle 2 dichtbij. emte zit hier ook maar vind ik een dure winkel en heeft echt irritant personeel dat geen weet heeft van klantvriendelijkheid.
Jumbo. Omdat ze van die handige apparaatjes hebben zodat ik meteen kan inladen. De AH er naast heeft het ook maar die vind ik onpraktisch en groot en daarom kom ik er niet.
Poiesz, Aldi, Jumbo en Lidl. De eerste 2 voor kleine boodschappen ( zitten hier in de stad ) , de andere 2 voor de grotere boodschappen.