Naar welke supermarkten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Henrieke1984, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Nettorama ( loopafstand) bepaalde dingen bij Lidl en Aldi. Drogisterij-artikelen haal in zo veel mogelijk in Duitsland.. stukken goedkoper;)

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Altijd naar de AH. Lidl of Aldi kom ik zelden. Een enkele keer als ze een leuke aanbieding hebben. Ik vind hen met veel dingen duurder dan de AH basic producten.

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    We halen het meeste bij de Lidl en de rest bij de Jumbo

4. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ik kijk veel naar de aanbiedingen van een week..
    Haal veel groente en vlees bij de Lidl, is vaak toch wat goedkoper en goede kwaliteit.. Als er ergens een aanbieding is van vlees, ga ik het daar halen..
    Verder Jumbo in de buurt, Ah in de buurt, Bas vd Heijden (redelijk) in de buurt.. Hoogvliet een stukje verder, maar op zich voor goede aanbiedingen niet ver om naartoe te rijden.. C1000 is pas verbouwd tot Jumbo, dus die helaas niet meer in de buurt.. Aldi kom ik eigenlijk nooit..

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Eigenlijk altijd bij de Jumbo, die is het meest dichtbij. En als ik lui ben via ah.nl

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    em-te en de lidl voornamelijk.

hier zit vanalles in t dorp, jumbo 2x, ah, em-te, plus, jan linders, aldi, lidl
    dus keus zat!

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Meestal Dekamarkt tenzij AH echt goede aanbiedingen heeft.
    En de Boni zit hier om de hoek hier haal ik klein prul tussendoor ..

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Nettorama en de wat apartere dingen die ze daar niet hebben bij de AH (die zit er naast). Als ik ooit nog wat vergeten ben of extra groente/fruit nodig heb, ga ik meestal naar de Lidl, die zit hier het dichtste bij.

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wij kopen de meeste boodschappen bij de Lidl. Die zit jammer genoeg in een andere stad. In ons stadje hebben we een Aldi & AH, maar ik vind Aldi zo'n beperkt assortiment hebben dus voor de snelle boodschap gaan we naar de AH.

Oh ja, de Jumbo vind ik ook een fijne winkel.

10. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    jumbo, aldi, plus
    let er dan op welke produkten in welke winkel het goedkoopste zijn

11. Cabb

Cabb Niet meer actief

Grote boodschappen eigenlijk altijd bij de Lidl, daar zit een Plus en een Action naast dus meestal koop ik bij beiden ook welleens wat. Deka zit een klein stukje verder en als ik naar de Lidl ga kijk ik altijd even het Deka krantje(spotta app) door om te kijken of er nog iets is wat we altijd gebruiken en daar in de aanbieding is, anders kom ik daar nooit.

Dorp dichterbij zit Aldi, Jumbo en AH. Aldi haal ik vaak bepaalde dingen die ik daar veel lekkerder vind dan ergens anders, framboos/cranberry sap, wc papier, xxl kipschnitzel, turkse pizza's, turks afbakbrood. Jumbo vermijd ik zoveel nodig. AH ga ik regelmatig leuke Bonus aanbiedingen halen, enkele keer maar dat ik iets koop wat niet in de Bonus is of een 35% sticker op zit.

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    wij hebben hier 2 aldi 2 liddl 2 jumbo 2 c1000 1 ah en 1 coop
    best veel eigenlijk zeg
    Ga altijd naar aldi + liddl en als ik iets nodig benw at ze daar niet hebben naar de c1000 of jumbo

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Bij Dirk en AH.
    1x per 2 maanden in Duitsland dan kopen we dingen die ze hier niet hebben of dingen die daar veel lekkerder zijn :)

14. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
  15. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Meestal bij C1000, eens in de paar weken bij de Lidl flinke voorraden drinken en diepvriesspul inslaan. En dan doe ik die keer ook de gewone boodschappen bij Lidl. Maar aangezien die niet bij ons in de buurt zit, ga ik er niet elke keer heen.

16. coop75

coop75 Lid

14 dec 2013
    78
    40
    18
    Hier jumbo. als ik naar meerdere supermarkten ga zie ik overal lekkers en ben ik eens zo duur uit:D
    Alleen beleg bij de Plus.

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

idd waar de aanbiedingen zijn , ik ga naar lıdl jumbo ah en c1000

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jumbo en liddl. Alle 2 dichtbij.

emte zit hier ook maar vind ik een dure winkel en heeft echt irritant personeel dat geen weet heeft van klantvriendelijkheid.

19. rums

rums Niet meer actief

Jumbo. Omdat ze van die handige apparaatjes hebben zodat ik meteen kan inladen. De AH er naast heeft het ook maar die vind ik onpraktisch en groot en daarom kom ik er niet.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Poiesz, Aldi, Jumbo en Lidl. De eerste 2 voor kleine boodschappen ( zitten hier in de stad ) , de andere 2 voor de grotere boodschappen.

Deel Deze Pagina