Ik heb hier een hele lieve knuffel poes van 3 jaar. Ze is misschien zwanger dat kan ik niet zeker zeggen. Wie een leuk plekje voor haar heeft.. mag haar gratis komen halen. Ze woont net bij me maar mn dochter blijkt allergisch
heb je even terug gezocht met je berichten. Volgens mij moet je dit wel serieus bedoelen. Zou ook eerst even kijken of je poes echt zwanger is. Anders een asiel waar je wel een bedrag betaald om haar daar te laten wonen. Ik denk dat je haar daar ook gehaald hebt of is het een aan lopertje? Hier komen geen huisdieren in behalve onze vissen dus kan je niet verder helpen.
Serieus? Je zou als je op de goede plaats voel moeten kunnen voelen als je poes zwanger is. Ook kan je het zien aan de kleur van der tepels. Maar goed ik snap niet dat je zo'n beslissing zo snel kan nemen ik moet al 3 jaar mijn katten wegdoen van ha en ka en het is mij uiteindelijk 4 maanden geleden gelukt om 1 van de 5 (ras)katten te herplaatsen met pijn in mijn hartje.
Waar heb je d'r zelf vandaan? Asiel, of via via? Als ze v/h asiel is, weet dan dat ze altijd 'eigendom' daarvan blijft, dus dat je verplicht bent om d'r ook weer daar terug te brengen, als je afstand doet. Dat is ook, helaas, wat wij met een van onze katten moeten gaan doen. Na dik 1 jaar twijfelen, trouwens. Want is idd geen makkelijke keus. In ons geval is het voor de kat beter, gezien ze zich bij ons echt niet meer prettig voelt, door gebrek aan ruimte & rust. Succes, iig.
jeeetje komt echt te zielig over hoor..... vind ik niet kunnen hoe je het omschrijft zo kort enzo.....heb je je dochter al op allergie laten testen?
Een gratis poes ? En ze is nog zwanger ook ( misschien ) OMG, ik ga proberen hier niet op in te gaan.
Krijg sterk de indruk dat poes weg moet, omdat ze misschien zwanger is.... Als je dochter inderdaad allergisch is, dan begrijp ik het wel enigszins. Maar het is zo'n kort stukje tekst.....
Ja het berichtje doet niet echt overkomen alsof je het moeilijk vind...het is nogal een harteloos bericht eerlijk gezegd...