Hallo Dames, Ik heb echt jullie hulp nodig! We komen er maar niet uit, gelukkig ben ik niet zo'n twijfelkont.. Ik wil nu de tekst voor het kaartje wel eens definitief hebben, heel erg gezocht naar iets van "ons". Het is een tekst uit een liedje an Nina Simone , feeling good en wordt ook gezongen door Muse ( waar mijn mannetje groot fan van is ) en door Michael Bubble ( die ik wel weet te waarderen ). it's a new dawn it's a new day it's e new life for me and i'm feeling good..... Kan dit op het kaartje? Of is dat raar?
Als jullie het mooi vinden, gewoon doen joh!! Ik vind het helemaal niet raar. Ik zou het zelf niet doen, maar dat komt omdat ik niks met dat liedje heb en ook niks met die artiesten. Maar als het bij jullie past, gewoon doen!!
persoonlijk vindt ik het niet ju van het. Maar als jullie het mooi vinden dan moet je het zeker doen!!! Ik vindt het is jullie kindje en jullie geboortekaartje en daarbij jullie behorende tekst!!
Ik hou daar wel van! (En 't is nog láng niet zo raar als wat wij op 't geboortekaartje van onze jongste hadden staan...)
@Mijkeltje: Je weet mijn nieuwsgierigheid wel te wekken! Zelf houd ik meer van Nederlands teksten, maar ik vind het mooi dat jullie zoiets persoonlijks hebben voor op het kaartje. Gewoon doen!
Bedankt voor jullie reactie dames! Twijfel is er echter nog steeds, maar ja... enne...mijkeltje? Ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig
Wij hadden als tekst ".. Gisteren toen zag ik jou: een schoonheid, zo fantastisch! Jij bent zo mooi. Ik denk dat nou de evolutie af is. Of zou er toch een God bestaan die jou hier heeft gezonden?" Het is een tekst die niet rijmt (vinden mensen vreemd) en voor veel mensen raar over zal komen; het komt namelijk uit 'n tekst van Pater Moeskroen (je weet wel, van 'Roodkapje'...) Het is een ontzettend lief tekstje, dat mijn man vanaf moment één dat ik zwanger was aan onze kleine deed denken... Pater Moeskroen - De band
Kippenvel...heel mooi en origineel... wij hebben zelf ook een tekst uit een liedje voor op het geboortekaartje. Vind deze ook wel heel toepasselijk...ik zeg gewoon doen.... Het is mijn mening ook veel persoonlijker dan die standaart gedichtjes van ''voor ons heet je wonder'' en dat soort rijmpjes....
wij hadden ook een tekst uit een liedje. Niets raars aan. Wij hadden dit stukje uit de wizard of os. " somewhere over the rainbow skies are blue and the dreams that you dare to dream really do come true" Mijn zoontje is al 20 maanden maar ik moet nog steeds een traantje wegpinken bij deze tekst hahaahaha gewoon doen dus!!!