naar ziekenhuis voor nierstenen en thuiskomen met baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DastyQueen, 31 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

❤️

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Betsy vindt dit leuk.
  3. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Oh ook nog elke 3 mnd geopereerd, nog heftiger.
    En ik denk dat dat ook de beste instelling is om in het leven te staan. Dankbaar zijn om de dingen die je hebt, ipv verdrietig zijn om de dingen die je niet hebt.

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Dus ontzettend naïef maar vervolgens snapt ze wel hoe ze de navelstreng ed moet doorknippen? En ligt ze daarna uren in bed met een baby, zonder dat een van hen doodbloedt of een infectie krijgt...?

In your eyes en bosi333 vinden dit leuk.
  5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.672
    8.412
    113
    Vrouw
    Verkeerde topic

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Nou inderdaad. Nu je het zegt.

Misschien een oergevoel?

Geen idee :roflmao:

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik wilde het duimpje aanklikken, maar het klinkt zo gek om bovenstaand bericht "leuk" te vinden. Wat heftig dat je dagelijks morfine slikt en elke 3 maanden geopereerd moet worden. Ik bewonder het enorm hoe jij ermee omgaat (de reden waarom ik jouw bericht wilde liken). Dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat de medische wereld op korte termijn iets uitvindt waardoor ze jou beter kunnen helpen, zodat je niet meer zoveel pijn hebt en misschien wel met een nieuwe techniek jouw nek zodanig kunnen herstellen dat telkens opereren niet meer nodig is. Het is je zo gegund!

Lisa2 vindt dit leuk.
  8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dank je wel voor je bericht! Dat waardeer ik enorm en vind ik ontzettend lief ♡

9. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Vriendin van me, wel heel heel lang geleden dus de medici was toch wel wat anders dan nu. Diverse keren naar de huisarts geweest ivm buikklachten testen steeds negatief en op een gegeven moment ingestuurd met een acute blindedarm, toen ze haar klaar maakte voor de ok kwam de chirurg erachter dat het een blinde darm was van zeven pond ;) er is wat geregeld door iedereen om het kindje te kunnen laten slapen enz maar uiteindelijk is alles goed gekomen :)

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Die medicatie kreeg ze dus omdat ze dachten dat ze een nierbekkenontsteking had en ze zo een rugpijn en buikpijn daarvan had. Ze plaste op een gegeven moment alleen maar bloed. Op de ochtend van de geboorte van ons neefje kwamen ze erachter dat ze ongeveer twee weken daarvoor haar vliezen had gebroken. Ze vond het al zo gek dat haar hond continu de hele dag zat te ruiken en te snuffelen bij haar. Zij dacht dat ze door die nierbekkenontsteking wat urine verlies had steeds. En toen vond ze het down under stinken en ging ze weer naar de huisarts en die gaf toen weer een crème voor een schimmelinfectie. Terwijl het dus druppelend vruchtwater was en in dat vruchtwater zat dus een dode baby wat aan het ontbinden was. De hond rook dat dus en daarom liep hij continu achter moeder aan.

11. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.212
    1.061
    113
    Vrouw

Wat een enorm triest verhaal zeg. Echt heel verdrietig :(

Deel Deze Pagina