Ik loop al in ZK (ivm cyste en operatie die maandje geleden was). Nu omdat mijn gyn. op vakantie heb ik eerste afspraak na de operatie en echo pas 30 augustus staan. Ze weet van kinderwens etc we probeerde al 6 maanden zwanger worden. Nu ben ik zwanger 4 weken precies Hoop dat het blijft plakken maar als het blijft wat moet ik dan verder - Niks en afwachten 30 aug. dan is precies 8 wk en kan echo gemaakt worden - vk bellen - zk bellen en afspraak met andere gyn. maken op 6-7 weken omdat misschien moeten zij nakijken of ik cyste niet terug heb gekregen afgelopen ongi..
ik zou het ziekenhuis bellen en in elk geval vertellen dat je nu zwanger bent, wie weet zijn er nu extra controles nodig dat weet je nooit dus even ziekenhuis bellen desnoods een andere gyn of dat het ziekenhuis zegt dat de afspraak gewoon kan blijven staan let wel een vroege echo geeft vaak nog meer onzekerheid omdat je dan nog zo weinig kan zien geen kloppend hartje en heel vroeg zelfs niet eens een klein babytje, zelf een echo gehad met 5 weken en 2 dagen en we hadden een vruchtzakje die nog alle kanten op kon gaan en dan 3 weken wachten was ergggg lang
Je kan het ziekenhuis bellen en vragen wat je moet doen. Een cyste kan overal zitten dus heb geen idee of het met de zwangerschap een probleem zou kunnen opleveren. En 6 maanden zwanger proberen te worden is niet 'al' te noemen, dat is supervlot !
Nou voor ons 6 manden was lang genoeg hoor Ik had laparoscopie en dus die cyste is weg en zij kan alleen maar op 1 plek terugkomen waar die ook zat, maar ik had maar 1 ongi tussen in, dus het hoeft niet, maar inderdaad ik bel gewoon zk en ik zie het wel dank jullie wel