Naar Zoetermeer verhuizen.

Discussie in 'De lounge' gestart door moedervan6, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik woon al meer dan 30 jaar in Zoetermeer en nog steeds met veel plezier. Wij wonen in Heemburgh (Oosterheem) en het is hier heel rustig, speeltuintjes aan de overkant, Randstadrail en winkels op loopafstand...
    Het is maar net wat je gewend bent en hoe je er zelf instaat.
    @Moedervan6:
    Ik dnek dat je het hier erg naar je zin zal hebben en als je vragen hebt over Zoetermeer, scholen (ben zelf juf!) etc......PB me maar!

2. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Dank je wel mamanama,zal ik zeker doen!

3. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Dames kunnen jullie me mischien helpen?Heeft een huis met energielabel D dubbelglas?

4. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
  5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

geen idee google het eens.
    Maar welkom!
    (zie mijn naam...sweet lake ;) Heb het bere naar me zin hier in rokkeveen. Wel de andere kant maar toch :)

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Manlief komt uit nootdorp en ik leidschendam. Dit is een mooi tussenoplossing en zo ben je in de polders.
    Ooit wel eens naar geitenboerderij Geertje geweest.:D nu op fietsafstand voor je ;)

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wat een hoop zoetermeerders zeg. Ik ben een ex-zoetermeerder. Woon nog wel dichtbij (kwartiertje) en we hebben ook kantoor in zoetermeer.
    Vooral het stadshart vind ik erg prettig, 3 uur gratis parkeren (altijd plek, er zijn tig parkeergarages) en alle winkels bij de hand. Super!

Wel moet ik zeggen dat ik nu veel prettiger woon. Heel veel groen, geen hoogbouw dus vrij uitzicht en ik vind alles veel vriendelijker hier. Ik loop hier met een gerust hart buiten, dat zou ik in zoetermeer om 3 uur 's nachts toch niet altijd hebben gedaan. Ik heb zelf overigens bij de sloten gewoond. Ook seghwaert dus.
    Later nog even in wijk 13 gewoond.

8. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook een ex Zoetermeerder en ik heb aan de Akkerdreef gewoond :D Trouwens ook in Rokkeveen en in Oosterheem, mijn ouders houden nogal van verhuizen;)

Ik heb van mijn 10e tot 21e in Zoetermeer gewoond met veel plezier. Idd. alle voordelen die al genoemd zijn. Ik vond Seghwaert altijd een leuke, rustige wijk om in te wonen, gebeurden weinig gekke dingen. Winkelcentrum dichtbij (was letterlijk aan de overkant) evenals de sprinter (nu randstad rail). Inmiddels woon ik daar al een jaar of 10 niet meer dus hoe het nu is durf ik niet te zeggen. Ik moet wel zeggen dat ik nu een jaar of 7 helemaal weg ben en nu in een heel klein dorpje in Gelderland woon... Beetje het andere uiterste en als ik het met elkaar vergelijk is dit stukken beter, mensen zijn socialer, er hangt meer sfeer etc. Maar toch heb ik het nooit erg gevonden om daar te wonen en heb ik er een hele leuke jeugd gehad!!

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    wat leuk!

ik woon nu sinds een maand weer in seghwaert, wij zijn ook bewust gaan kijken in deze wijk voor de huizen omdat mijn vriend en ik allebei al in deze wijk gewoond hebben en het hier heel erg naar ons zin hebben gehad
    het is heel erg kindvriendelijk en lekker rustig
    en de akkerdreef is een lange straat net zoals waar ik woon maar dat is de weidedreef en ligt niet ver van elkaar

10. Aloe

Aloe Niet meer actief

@Naadje,

grappig, ik heb vrienden daar vlakbij wonen.

Deel Deze Pagina