Naar zuid-Frankrijk: iets voor tolwegen kopen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door bunchy, 11 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Wij hebben hem al jaren. Gaan 1-2x per jaar naar Frankrijk en altijd in hoogseizoen. Het heeft ons meestal wel tijdswinst opgeleverd. We nemen altijd het meest linkse poortje. Dan kun je met 30 km per uur gewoon doorrijden. Ik heb om eerlijk te zijn geen idee of we nog wat betalen in de maanden dat we hem gebruiken. Zou ik voor moeten inloggen.

2. Biebsje

Biebsje Actief lid

27 aug 2015
    252
    86
    28
    Wij hebben deze ook, we gaan hem over 2 weken uitproberen in Italië! (We hebben wel eens flink lang in de rij gestaan en idd gedoe met waar is het kaartje, waar is de cc )

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Ik heb gisteravond een besteld bij Bip&go en vandaag bericht dat hij verzonden is. Nog even afwachten hoe lang verzenden duurt, er staat ongeveer 5 dagen voor internationaal. €5 korting met FRANKRIJK2022 gekregen.

Mapje en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.336
    1.819
    113
    Vrouw
    Wow dat is een goede deal..je betaald alleen de verzendkosten van 10,- en eerste jaar gratis. Als je 2e jaar weer naar Frankrijk gaat dan betaal je dus alleen paar euro administratie kosten?

5. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Nou, zoals ik het begreep is het een kastje waardoor je herkent wordt bij de tolpoorten. Dus zodra je dat ding binnen hebt, hoef je 'm niet het jaar daarna weer aan te schaffen. Je maakt op de website van Mango een account aan zodat ze de kosten kunnen afschrijven.

6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik wilde er 1 halen in de ANWB winkel die geldig is in Frankrijk, Spanje, Portugal en Italië maar die was uitverkocht. De versie zonder Italië was wel op voorraad. Ik weet niet of ik morgen nog wat filialen af bel om te kijken of ik er ergens nog 1 kan vinden. Aan de andere kant denk ik, als zoveel mensen nu zo een kastje hebben, aangezien hij overal is uitverkocht, hoe lang zijn de rijen dan dit jaar voor de tolpoortjes met kastje :p

vlinderCN, Neuzeke en Mapje vinden dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

alleen €10 verzendkosten naar Nederland. Maar dan alsnog goedkoper dan de ANWB. Ik ben benieuwd wat de levertijd is die kan ik op deze website namelijk niet vinden. Weet jij hoe lang jij erop hebt gewacht?

8. GossipGirlxoxo

hier had de anwb ze voor Frankrijk, Spanje, Portugal wel nog. Als ik mensen er blij mee kan maken wil ik best woensdag (morgen en dinsdag te heet) die badges halen en ze met post.nl opsturen!

9. Mapje

Mapje Niet meer actief

ik twijfelde nog maar nu sowieso te laat want er gaan zaterdag..

10. GossipGirlxoxo

Ik twijfel ook, wij gaan maanden rijden, zal er dan om hangen. Ene kant heb heb pre Corona nooit gemist en nooit langen dan 5 minuten voor de tol stil gestaan. Toen kan het nog cash ook altijd. Iemand enig idee of dat nog steeds kan? Ik denk dat ik dit jaar de credit card ga gebruiken als die rijen net wat korter zijn of is dat dezelfde rij als de rij voor pinnen cash?. De tol naar Italië is trouwens enkele reis iets van €26 dus dat is misschien ook niet de moeite voor zo een batch. Maar handig klonk het wel.

11. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik meen dat verzending max 10 werkdagen was dus denk dat je te laat bent nu.

12. Mapje

Mapje Niet meer actief

Wij doen altijd creditcard en nooit een lange rij. Maar goed ligt ook vast wanneer je gaat rijden!

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Gewoon creditcard, route du soleil gereden op zaterdag en zondag en dat ging ook heel snel. Er stonden nergens rijen. Overwoog er eerst eentje te nemen, maar dat was het niet waard geweest.

vlinderCN en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina