Lieve Safiya: onwijs gefeliciteerd met jullie dochter Nalaya. Ik weet zeker dat Kyl* waakt over jullie en zijn zusje. Geniet van je dochter en tot gauw weer. ((knuffel)) Nynke
Ook hier nog even een SUPER felicitatie van mij! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje. Lieverd, geniet van alles en Kyl* zal altijd dicht bij zijn! Die is zo trots op z'n kleine zusje, die verliest haar geen moment uit het oog Liefs en een dikke knuf, mussie
hoi hoi van harte gefeliciteerd met jullie dochter ben harstikke blij dat kyl* een zusje heeft gekregen wens je een hele fijne kraamtijd toe en geniet maar lekker van je kleintje groetjes nathalie
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Heel veel geluk en gezondheid voor jullie gezin! -X- Cellie.
Lieve meiden, enorm bedankt voor jullie lieve berichtjes! vandaag is ons meisje alweer een week jong...de kraamweek voorbij, nu weer op naar het gewone leven...maar deze keer met een mooi en lief klein wondermeisje in ons midden erbij...het geluk is zo intens..het verdriet soms ook weer wat meer op de voorgrond aanwezig..ons meisje lijkt op Kylian* dat maakt het extra byzonder..en soms ook moeilijk...het vertrouwen moet nog wat groeien dat Nalaya bij ons mag blijven..maar we genieten met volle teugen! Lieve meiden en vooral alle andere vlindermama's...ze zeggen dat je na het verlies van een kindje daarna weer dubbel zoveel geluk zult krijgen...ik kan jullie vertellen dat dat echt zo is...het verdriet komt wel weer wat naar boven..maar daarnaast geniet je velen malen intenser van dit grote wonder..juist omdat je weet hoe het is te verliezen...ik hoop dat jullie snel ook weer zo mogen gaan genieten! er zal altijd een stuk geluk in ons leven ontbreken, maar dichter bij nieuw geluk dan nu kunnen we niet komen...Nalaya heeft een stukje hemel mee terug naar de aarde genomen... een paar foto's in mijn album dikke knuf
Hi lieverd, ben heel erg blij om te horen dat het zo goed gaat met jullie! Jullie hebben een pracht van een meid op de wereld gezet en Kylian* kijkt vol trots naar jullie dat weet ik zeker! Erg lief van je dat je ons(vlindermama's) hier zo bij betrekt dat vind ik echt zo fijn zo te horen,doet mij iig goed,dank je wel! Geniet nog lekker van je meissie en geef Nalaya maar een dikke knuffel van me,tuurlijk ook voor jou meis! Veel liefs Dais.. -x-
hey meis, ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van je stukje... en idd...op de eerste foto, een paar uur na de geboorte van Nalaya, wat kun je duidelijk zien dat ze een zusje is van Kyl*! ZZe lijkt er erg veel op! Een ontzettend mooi meisje! Ik ben blij te lezen dat het zo goed gaat met jullie! Geniet maar lekker van jullie meisje! Liefs Melissa