Ik zoek een kinderwagen die makkelijk en klein ingeklapt kan worden, zonder kinderwagenbak. Ik vind de Bugaboo Bee wel wat, de nieuwe generatie dan. Maar kan nergens ervaringen vinden met deze wagen. Wie heeft de wagen en hoe bevalt ie?
Ik had hem, heb hem weggedaan maar zeker niet omdat hij niet fijn is. Mijn tweeling was net 1,5 toen hun zusje geboren werd, en het was gewoon niet praktisch... Dus heb ik de bugaboo donkey gekocht, maar als ik de donkey niet meer gebruik koop ik zeker de bee plus weer.. Ideaal super klein, rijd heel licht.. Bij inklappem hoef je er geen sitje of wat dan ook af te halen.. Nee ik ben er al over uit, als de twins niet meer in de wagen zittn, komt de bee plus hier weer terug!
Echt niet doen! Ik heb deze ongeveer een jaar geleden gekocht omdat ik naast mn Joolz een wat kleinere wagen wilde hebben. Ook met het oog op dat een eventuele tweede er vanaf baby af aan in zou kunnen. Na een week gebruik was ik er al uit dat ik hier nooit maar dan ook nooit een baby in zou leggen. De wagen klappert met de voorwielen omdat de gewichtsverdeling simpelweg niet goed is. Teruggegaan naar de verkoper en die zegt dat het bij Bugaboo een bekend probleem is, en dat een groot deel van de nieuwe Bee's het heeft. Er is mij al meerdere keren een blijvende oplossing beloofd maar tot op heden niets mogen ontvangen. Bugaboo zelf nog gebeld, maar werd daar ronduit onbeschoft te woord gestaan door hun zogenaamde klantenservice. Belachelijk voor zo'n dure wagen!
Oh dat is minder.. had wel gelezen dat er idd problemen waren met de zwenkwielen in de productietijd van januari 2011 t/m september 2011. Dat zou nu opgelost moeten zijn met van die ringetjes (Probleem met de zwenkwieltjes van de Bugaboo Bee | Consumentenbond), wel erg klantonvriendelijk dat jij niet goed bent geholpen! Bij welke zaak is dat?
Ik heb de wagen gekocht in februari 2012. Verschillende keren contact gehad met de Geboortewinkel, waar ik hem gekocht had. Uiteindelijk een tijdelijke oplossing toegestuurd gekregen met 'plak ringetjes' maar deze slijten weer door gebruik dus geen oplossing voor de lange termijn. Heb ze zojuist weer gemaild omdat ik vanaf oktober 2012 wacht op de ijzeren ringetjes die het probleem voorgoed op zouden moeten lossen. Maar goed, ik zit dus al bijna een jaar met een kinderwagen (die ik dus gebruik als buggy) van 550 euro, zonder er ook maar een keer plezier van te hebben gehad. Ik hoop voor je dat dit probleem bij de nieuwe modellen niet meer bestaat, maar mijn vertrouwen in Bugaboo is ondertussen weg.
De zaak zelf kan er trouwens weinig aan doen volgens mij, zij zijn ook maar afhankelijk van wat Bugaboo voor oplossing hiervoor aandraagt...De 'klantenservice' van Bugaboo zelf viel mij juist ontzettend tegen. 1. Omdat ze het probleem daar niet herkennen terwijl dit allang bekend is. En 2 omdat ze nog durfde te beweren dat mijn idee van comfortabel maar subjectief was, en dat ik niet bij hun aan hoefde te komen als ik nu ineens had besloten dat ik de wagen niet mooi vond?? Echt waar, ik wist niet wat ik hoorde!!
Wij hebben de Bee ook en er heel veel plezier van. We hebben de nieuwste versie, dus de plus van 2012 met de goeie voorwielen. Ik ervaar weinig nadelen en vind het echt een top karretje. Wat ik wel als verbeterpuntje kan aanmerken is dat het boodschappenmandje( waar trouwens erg veel in kan) beter bereikbaar zou zijn via de achterzijde.....Wij vinden hem beter lopen als een normale buggy en ideaal omdat ie uit 1 stuk bestaat....Hij ligt hier standaart in de auto....We hebben de scoot ook bekeken(stokke) ivm het boodschappenmandje maar blijven bij de Bee....
Ja de scoot heb ik ook bekeken, maar ik vind de Bee toch net ietsje mooier. De prijs is ook net wat mooier.
Haha ja dat vonden wij ook. De prijs van de scoot is echt hoog voor enkel een buggy....Daarbij hebben wij de Bee al een jaar en zouden hem dus moeten verkopen om daarna weer (veel) bij te leggen voor de scoot. Dat werd hem dus echt niet.....Ik ben blij met mijn Bee!