Jeetje, ik hoop dat welke oplossing ook zullen nemen, dat het een succes gaat worden. Ik duim lekker mee met de rest! Op een goede afloop!
In mijn hoofd is het net of er een orkaan doorheen is gegaan en mijn gevoel is net een boom die door de wind uit de grond gerukt wordt...hubbie ziet een 4e IVF niet zitten Hij zegt dat ook de IVF geen garanties bied, helaas kan ik tegen dat argument niets inbrengen...Maar ik ben bang dat als we het niet doen, ik altijd met de vraag "wat als?" zal blijven zitten.
Dit is iets waar je samen uit moet komen. Als hij het niet zit zitten dan botst dat met jou gevoel. Je moet er tenslotte samen achter staan, anders werkt het niet. Ik hoop voor je dat jullie weer op één lijn komen te staan, want anders zal het altijd een discussiepunt blijven. Hou het onderwerp bespreekbaar, maar geef hem ook de ruimte om er nog eens goed over na te denken. Sterkte hè!
lieve naatje die mannen ook af en toe he hopelijk komen jullie er samen nog uit meid herken je gevoel heel goed.. heel veel succes morgen!
Meiden wat zijn jullie toch lieverds! Bedankt! Ik heb goed nieuws we zijn er samen uitgekomen, mocht deze 2e IUI mislukken dan zal onze laatste poging onze 4e IVF gaan worden! Ik ben zo opgelucht! Ik weet dat ik nog steeds geen garantie heb dat het ons gaat lukken, maar we maken nog een kans!
Oh wat fijn zeg dat je het daar over eens bent geworden...Veel succes en ik blijf volop voor je aan het duimen!
Naatje, SUPER, jullie zijn eruit Laten we hopen dat het heel veel geluk voor jullie gaat brengen! Liefs Elke
Het Naatje, Gelukkig meid dat jullie eruit zijn gekomen......mijn kaarsjes branden al voor jullie 4e IVF. Dat 2009 maar het jaar mag worden dat al onze dromen uitkomen. Liefs Maaike
Ik ben geweest voor mijn 4e fm, een follikel is doorgegroeid naar 16,5mm en de andere is nog steeds zo'n 14mm dus de gyn gaat er vanuit dat alleen de grootste zal springen, het baarmoederslijmvlies is nu ook goed gegroeid 8,9mm. Vandaag moest ik nog gonal-f spuiten en morgenvroeg moet ik de pregnyl zetten en zaterdag ochtend om 9.40u is de IUI! En mocht deze IUI geen geluk brengen dan gaan we begin volgend jaar starten met onze 4e en laatste IVF, maar eigenlijk hopen we die niet nodig te hebben...
hey das super nieuws zeg! geweldig dat de iui doorgaat en hopelijk hebben jullie de 4e ivf niet nodig