Hé Naatje, ik wens je veel succes morgen!! Ik hoop dat het jouw jaar gaat worden. Aan het duimen draaien zal het niet liggen, want ik draai overuren ! Groetjes en een fijn weekend!
hey buuf.. heb je nu al 2 dgn niet gesproken.. (schandalig) maar kan gelukkig hier even lezen hoe het is gegaan! Wat super dat jullie er samen uitgekomen zijn! Laten we hopen dat het deze ronde gewoon al gaat lukken.. ik duim heel hard voor je! Succes morgenvroeg! (spreek je morgen na je IUI wel..) kussie
he he even tijd om een berichtje achter te laten Vanmorgen om onze 2e IUI gehad met 2 follikels en 2,1 miljoen zwemmers. 18/12 moet ik nog 1 ampul pregnyl spuiten om de innesteling te bevorderen en dan mag ik 29/12 testen...spannend maar met de feestdagen voor de deur zullen de dagen wel om vliegen denk ik.
Lief dat jullie zo hard duimen! Weet dat ik ook voor jullie duim! En sizzel, lieve buuf het is idd schandalig! hahah spreek je snel en geef jullie meisie een dikke kus van mij!
Nou hier weer aan het wachten zie ik. Hoop er het beste van. Zou een geweldig cadeautje zijn zo aan het eind van het jaar! Chantal
Naatje, en alweer een dag voorbij .. Hoe voel je je? Ben je het wachten al zat, of gaat het nog? Liefs Daan
Daan, nee hoor ben het wachten nog niet zat. Het is heel gek, maar ik ben heel erg rustig nu. Ik heb nu echt zoiets van we zien wel...
Vandaag nog 10 dagen voordat ik mag testen....ik begin nu langzaam af te tellen! Ik ben deze ronde opvallend rustig, ik denk dat dit komt omdat alle zware woorden er al uit zijn. Het is nu aftellen tot de testdatum, als ik die haal. Maar ook als het weer niet gelukt is, dan is dit meteen weer een nieuwe start. Dan gaan we starten met onze 4e IVF, onbewust bereid ik me hier al op voor denk ik. We hebben ons er ook al echt alle twee op ingesteld en kunnen eigenlijk niet wachten weer te beginnen. Ik weet dat het theoretisch nog zo kan zijn dat het deze laatste IUI raak is, maar daar gaan wij en de gyn eigenlijk niet meer vanuit...
Nog 3 dagen tot NOD en 5 dagen tot testdag...tot nu gaat het eigenlijk heel erg goed, ik zit rustig op het wachtbankie. Ik denk dat als ik mijn NOD haal het pas echt spannend begint te worden...