Ik kom net terug van de tweede follikelmeting, helaas heb ik helemaal niet gereageerd op de lage dosering gonal f. Het baarmoederslijmvlies was wel gegroeid van 5,4 naar 8,7. De gonal f wordt nu opgehoogd van 37,5 naar 75IE en dinsdag moet ik terugkomen voor de derde follikelmeting, ik hoop dat de IUI dan in zicht gaat komen...
balen joh dat de gonalf nog niks gedaan heeft met je lichaam hopelijk slaat 74ie wat beter aan en kun je volgende de iui krijgen
He jammer van de follikels, maar slijm wel goed hoor! Misschien paar dagen met hogere dosering en dan gaan met die banaan! Ik ben met puregon begonnen met 75 en heb "maar" 7 dagen hoeven spuiten, dus misschien dat je deze paar dagen wel een groeispurt hebt! Succes
Heey meis, Ik had altijd Dr. R. Ik heb nu voor het eerst Dr. W gehad met de punctie. Ook een hele fijne man! Jammer dat de Gonal nog niets heeft gedaan. Ik hoop dat je dinsdag mooie folllikel (s) krijgt te zien! Succes! Liefs Nikkie
Morgen mijn 3e follikelmeting, ik hoop zo dat er een of twee follikels zijn gaan groeien. Vandaag ben ik al 2 weken aan het spuiten, ik hoop zo dat het niet allemaal voor niets is geweest [-o< Vandaag zijn hubbie en ik 11 jaar getrouwd en afgelopen zaterdag was het 6 jaar jaar geleden dat we ons huwelijk kerkelijk hebben laten inzegenen. Dit hebben we in het weekend al gevierd met de kids. We zijn vrijdagavond eerst gaan eten bij de Mac en darna zijn we naar de film geweest, het pad der 7 zonden van Anubis. We hebben echt een hele fijne avond gehad! Zaterdagochtend kreeg ik ook nog een bos rozen van mijn hubbie, echt super mooi!
Naatje, proficiat! Fijn dat jullie een leuk wekend hebben gehad, het klinkt ook leuk! Succes moregn met je follikelmeting. Ik hoop dat ze nu mooi zijn doorgegroeid! Liefs Nikkie
Naatje gefeliciteerd nog! Even een lekker ontspannen weekendje. Nou ga duimen dat de eitjes gegroeid zijn!
Ik kom net terug van de derde follikelmeting. Links allemaal kleine follikels, rechts 2 follikels van ongeveer 8mm en zoals het nu lijkt 1 dominantie van 12mm. Het baarmoederslijmvlies was nu 9,2. Nu hopen we dat die van 12mm alleen verder zal groeien en dan zal waarschijnlijk zaterdag de IUI zijn. Maar als ook de andere 2 gaan mee doen, dan heb ik twee en halve week voor niets gespoten en zal de poging worden afgebroken. Ik hoop zo dat de vrijdag de 4e fm goed nieuws zal brengen! [-o<
Ben blij dat je nu wel gereageerd hebt op de hormonen. En is het al 100% zeker dat ze dan je IUI afblazen? Bij mij is het ook doorgegaan met 3 follikels...... Heb wel moeten aangeven dat ik een meerling niet erg zou vinden. keep my fingers crossed
LadyZorra, bij ons gaat het door met max. 2 follikels. Het risico met 3 follikels is volgens het ziekenhuis in ons geval te groot. Dus ik hoop dat het er vrijdag geen 3 zullen zijn!
oh ok max 2 follikels dus, hoe breken ze de cyclus af, gebeurd dat nog voor de eisprong? Ik heb ook een reactie gegeven op je blog.
jeetje meid het zit julllie ook niet mee he ik hoop echt dat vrijdag er 1 dominante is en de iui alsnog door kan gaan ik duim nog steeds mee voor je.
He Naatje, Ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat ze niet alledrie door gaan groeien! Succes vrijdag! Liefs Daan
Ik duim hier ook mee, dus dan moet het wel goed komen met zoveel duimen. We gaan voor 1 of 2 follikels... Liefs Zora