Naatje, hoop ook zo voor je dat je gevoel geen gelijk heeft. Stuur je ongi maar deze kant op. Zou wel mooi zijn als dat echt zou kunnen he? Ik blijf heel hard voor je duimen. Sterkte meis!
Hoe is het met je? Nog een paar daagjes en dan heb je eindelijk duidelijkheid! Ik blijf voor je duimen! Liefs Nikkie
@ Naatje, ik blijf hopen dat je ongelijk hebt, hopelijk bouwt het HCG zich als nog op! Ik duim nog even door! Heel veel succes!
hoop echt dat de duivels nog steeds weg zijn meid en je over 3 dagen positief test duim nog steeds voor je
Ik kom net van de huisarts, ik heb een kaakholteonsteking Ik had al het hele weekend flink hoofdpijn en vanmorgen kon ik bijna niet meer bukken toen ik uit bed kwam. Ook mijn boterham eten deed zeer aan mijn kaken. Ik verwachte al dat ik medicijnen zou krijgen en omdat het mijn NOD is toch maar voor de zekerheid zoals jullie in Milla's berichtje lezen een testje gedaan....NEGATIEF helaas De huisarts vertelde dat hij anders ook voor de zekerheid een testje had gedaan en bij twijfel geen kuurtje had durven voorschrijven, maar nu dus wel helaas...daar zit ik dan met mijn negatieve test, mijn kuurtje en mijn neusspray te wachten tot ik ongi ga worden...bha ik heb het even helemaal gehad en moet er even niet aan denken dat ik woensdag jarig ben
he buuf.. had ff je topic opgezocht en gehoopt op goed nieuws.. bah.. je weet het he.. de koffie staat klaar.. en anders kom ik wel naar jouw.. knuffie meid..
hey buufje, leuk dat je een keertje mijn topic bezoekt Helaas nu ff geen goed nieuws te lezen hier Zet de koffie maar vast aan!