Een bloemetje voor jou! Ondanks al je zorgen wens ik je een fijne verjaardag. Probeer toch een beetje van je verjaardag te genieten hè. Groetjes Wannabe a Mom
Meid, van harte met je verjaardag! Ik hoop dat je ondanks alle ellende toch een beetje kan genieten vandaag! Mijn kadootje voor jou: EEN DIKKE DIGI KNUF! Liefs Nikkie
Naatje van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop wel dat je er een leuke dag ondanks alles van kan maken!
Badankt voor jullie lieve reactie's...dikke digi knuf voor jullie allemaal! Mijn verjaardag zit er weer op. Het was allemaal heel erg dubbel, kaakholteonsteking, een negatieve test en later op de dag ook nog eens hevig ongesteld, diep teleurgesteld en verdrietig zijn en toch een feestje vieren. Maar goed ik heb mijn happy face opgezet en een paar wijntjes achter over gegooid, dat mocht ik nu wel. Ik lachte wel, maar was niet gelukkig Maar vandaag is er weer iets veranderd...nog steeds ziek, en teleurgesteld, maar ook weer heel strijdvaardig...Heel gek, gister zag ik ik het allemaal niet meer zitten en vandaag zie ik weer een doel...vandaag is cd 2 onze 2e IUI cyclus! Morgen mag ik al weer beginnen met de gonal-f en 1 dec heb ik de 1e fm al weer!...en met een met een beetje geluk, zal dit een hele mooie kerst gaan worden... [-o<
hey meid balen zeg dat je zo heftig ongi bent geworden maar wel knap van je dat je goede hoop hebt en vol goede moed start met iui nr2 hopelijk sluiten jullie dit jaar nog mooi af ik ga weer heel hard duimen
Naatje, op naar de 2e IUI. Dit moet m worden. Dikke knuffel meid. We lopen nu precies gelijk ik zit ook op CD 2 en begin morgen met clomid. Ik bel morgen voor de 1e follikelmeting.
Zo de eerste spuit zit er weer in! Ik hoop dat het deze ronde wat spoeler loop allemaal dat onze 1e IUI cyclus. Toen heb ik 20 dagen Gonal-f moeten spuiten, dat is best lang. Over 10 dagen is de eerste follikelmeting dus dan weten we pas hoe mijn follikels dit keer hebben gereageerd...spannend!
Caruli, het gaat eigenlijk best goed hier, mijn ongi is al weer voorbij en over een week heb ik al weer mijn eerst fm. Hoop doet leven...