Mijn kaarsjes branden voor je Naatje aanstaande vrijdag. Dat jullie wens maar uit mag komen. Liefs Maaike
Hey Naatje, sorry dat ik je niet zo goed gevolgd heb maar ik zie nu pas wat je allemaal hebt geschreven. Ik herken je gevoel van moeheid wel rondom de MMM, maar wil er nog lang niet aan toe geven. Ik hoop dat je deze beslissing niet hoeft te maken, maar dat er echt ene wonder gebeurd. Ik ga iig nog even voor je duimen. En bedankt voor steeds je lieve recaties op mij topic. Liefs Hope
Daan, ik ben mijn ei goed aan het toespreken Zora, ik duim ook voor jou! Wie weet hebben jullie wel raak geklust... maaike, lief dat je een kaarsje voor me brand, dank je! Hope, lief dat je even komt kijken hoe het met me gaat. Ik duim ook voor een wondertje voor jullie, het is jullie zo gegund! Caruli, thanks! Mijn duimen draaien overuren voor jullie!
Go Lucky egg!. Ik moet donderdag voor een controle echo na de IUI van vorige week maandag. Hoop dat alles rustig i, zodat we indien nodig (hopenlijk niet, wel door kunnen). Succes en ik hoop dat je eitje mooi is gegroeid. Chantal
Hoi Naatje, Ik kan niet alles elke dag volgen maar zie nu jullie beslissingen voorbij komen. Erg moedig, soms moet je ook hierin een grens trekken. Mocht je erop terugkomen kun je altijd weer teruggaan naar het ziekenhuis. En je hoort zo vaak dat mensen als ze eenmaal gestopt zijn toch zwanger worden. Ik ga voor je duimen de komende rondes! Gr. Cindy
he Naatje, Hoe was je FM, mag je morgen voor je IUI? Ga voor je duimen! Ik heb morgen mijn 1e FM......spannend altijd wat die eitjes nu weer doen! Liefs Maaike
Helaas heeft mijn follikeltje niet goed geluisterd, hij is amper gegroeid van gemiddeld 11,8mm naar 13mm . Ook mijn baarmoederslijmvlies was amper gegroeid, van 6,8 naar 7,2. Ik mag maandag weer terug...
Hey naatje, hoop dat ie de komende dagen lekker gaat groeien en je maandag goed nieuws krijgt! komt vast goed
he balen zeg dat ie niet goed gegroeid is. Komt allemaal goed hoor maandag, je follikel heeft gewoon wat tijd nodig. Succes! Liefs Maaike
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik was gister erg negatief na de fm, maar na een goed gesprek met hubbie voel ik me weer wat positiever. We laten het gewoon over ons heen komen, we wachten gewoon rustig af tot maandag.