He lief dat je er naar vraagt. Ik weet niet hoe het gaat, leef op het moment weer tussen hoop en vrees. Ik weet niet of ik deze keer een weer een eisprong heb gehad (vorige maand was de eerste keer zonder medicatie m.b.v. acupunctuur), ik temp niet en doe geen ovutesten. We zijn wel flink aan de klus geweest rond de vermoedelijke eisprong. De ene dag voel ik van alles en de andere dag weer helemaal niets. Het ene moment ben ik heel positief en denk ik zeker te weten dat ik zwanger ben en het andere moment stort voor mijn gevoel de wereld in en kan ik alleen maar huilen.. Dus tja hoe ik me voel? Geen idee.. Vanmiddag krampjes in de buik gehad en dacht ongesteld te worden maar tot op heden nog geen rood. Nu weer vlagen van misselijkheid en vooral 's avonds zijn er blauwe aderen op mijn (.)(.) te zien, die vervolgens in de ochtend weer weg zijn... We blijven maar hopen op een wondertje van de natuur.. Sorry voor mijn lange verhaal . Nogmaals veel succes morgen, ik duim voor je! Liefs Daan
Naatje ik duim voor morgen voor je. Hoop dat de je follikel een groeispurt heeft gehad en dat de IUI eerdaags zal plaatsvinden.Ik heb morgen de 1eFM dus hopelijk groeit er hier ook wat.Ik spreek je morgen! Het wordt weer spannend. Liefs, Nessy
Daan, zo herkenbaar dat je niet weet hoe je je voelt! Wat fijn dat je vorige maand je eerste iesprong hebt gehad zonder medicijnen, ik hoop dat je nu ook een mooi eitje hebt gehad en dat je snel positief mag testen! Je klachten zijn in elk geval positief! Ik duim voor je! Nessy, jij vandaag ook al weer je 1e fm, ik hoop dat er bij jou ook al weer wat moois aan het groeien is! Wie weet hebben we onze IUI wel rond dezelfde tijd Caruli, meid voor jou wordt het steeds spannender! Ik zal een kaarsje voor je branden! [-o<
Hoi Naatje....hoop dat je goed nieuws heb gehad. En dat de IUI eerdaags zal plaatsvinden.Voor mij is het nog afwachten.De follikels zijn nog klein(10mm) en ik heb er 7 !?!?! Het is nog maar de vraag of de IUI dus doorgaat. Overmorgen de 2eFM en dan kijken hoe en wat.Ik mag met maximaal 3 follikels doorgaan dus ik hoop dat we mazzel hebben. Verder willen ze ook 2 dagen achter elkaar IUI doen ipv 1x. Maar goed...eerst even woensdag afwachten. Hoop dat jij goed nieuws heb gehad.Duim voor je! liefs, Nes
meiden lief dat jullie aan me denken! Ik ben net terug en ik heb nu ineens links 2 follikels van gemiddeld 14mm en rechts 5 kleintjes die tegen de 10mm aanzitten. Dus we hopen dat de 2 linker door gaan groeien en mijn baarmoederslijmvlies moet ook nog een wat dikker worden, dit is van 7,2 naar 7,6 gegaan. Even een heel goed gesprek gehad met de gyn en eigenlijk is zijn advies om de volgende poging een IVF te doen. Omdat ik PCO is het heel moeilijk om te stimuleren voor 1 of 2 follikels, daarbij komt de wisselende zaadkwaliteit van hubbie, al met al zal dit waarschijnlijk onze laatste IUI zijn als hij doorgaat. Ik moet dit nieuws nog ff tot me door laten dringen, eigenlijk wilden we hierna nog max. 1 IUI gaan doen, maar nu zal dat weer een IVF moeten gaan worden...ik moet dit even allemaal op een rijtje gaan krijgen in mijn hoofd
Nessy, zo jij ook al zoveel follikels, nou ik hoop dat er max. 3 dominant gaan worden en zullen doorgroeien. Wat goed dat ze 2x een IUI willen gaan doen, dubbel zoveel kans...Succes woensdag!
Naatje, jeetje dat is wel even schrikken, weer terug naar IVF. Ik vind dat we die follikels maar ees even moeten instrueren met zijn allen, ze doen niet wat wij willen. Ik hoop voor jou dat de IVF net nodig is en deze poging gewoon goed gaat. Wat me wel een beetje verontrust (sorry ego) is dat ik ook PCO heb en mannetje verminderde kwaliteit. hoop zo dat onze volgende poging wel goed gaat. In ieder geval duim ik deze ronde extra hard voor jou. Liefs Zora
Pff Naatje, wat is dit nu weer... We hopen maar dat die twee lekker doorgroeien en de rest niet! Wanneer moet je weer terugkomen? Sterkte meis!
zora, ik kan me voorstellen dat je dan even schrikt als je dit bij mij leest, maar ik hoop echt dat jou volgende poging beter zal verlopen! Daan, ik moet donderdag 17.10uur weer terug
Hai Naatje, Wat een dubbel nieuws. Ik hoop dat je linkereierstok lekker doorgaat en je bmslv ook nog goed dikker wordt en je deze ronde nog goed kan benutten. Ik duim voor je. liefs, marykay