HELP HELP

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by seat, Apr 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. seat

seat Actief lid

Mar 17, 2008
    134
    0
    0
    Meiden ik zal even uitleggen wat er aan de hand is:

We zijn bezig met IUI en ben helaas van de week weer ongi geworden na 2de IUI!! Vandaag had ik mijn eerste FM weer voor 3de ronde en tot onze grote verbazing had ik rechts 2 grote eitjes zitten van 1.8 en 2.0 en baarmoederslijm van 0.8 :confused: !!! Echoscopieste vond het ook erg raar en we moesten even met een gyn praten, misschien moesten we toch wel even een zwangerschapstest gaan doen, dus wij weer een klein beetje hoop :rolleyes: !!

Helaas onbekende gyn voor ons en ze zat een tijdje naar die echofoto te kijken en toen zij ze tja raar dat er toch nog 2 eitjes groeien terwijl ik pregnyl had gespoten en al insminatie 2 weken terug had gehad. Kon het dus niet echt verklaren en moest maar een maandje overslaan tot volgende cyclus :evil: :( :confused: Echt helemaal in shock waren we, kon alleen nog maar vragen of deze eitjes misschien nog wel konden springen en volgens haar kon dat wel theoretisch dus dan maar zelf aan de bak( klein plus puntje).
    Maar nu denk ik waarom morgen geen nieuwe echo morgen en waarom niet met zulke 2 mooie eitjes (heb er elke keer maar 1 goeie gehad) toch weer een inseminatie of is dit allemaal heel gek bedacht!!!

Hebben hier nog meer mensen ervaring mee gehad, heb dit namelijk nog nergens anders gelezen!!! Snap er niets meer van en voel me zo raar!! Baal dat ik in de nachtdienst zit!!!Had me zo op 3de ronde ingesteld!!

Share This Page