Naat's mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door , 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nou gisteren dus geen telefoon dus dat komt goed! morgen dat enge telefoontje, ben heel benieuwd, ik duim voor jullie!

2. Niet meer actief

Nee, idd gisteren geen telefoon gehad, dus we blijven hopen dat ze ons ook vandaag niet zullen bellen. Morgenvroeg om 8.30u acupunctuur om mijn baarmoeder klaar te maken voor de emmy('s) en dan om 9.15u bellen hoelaat we onze topper(tjes) mogen ophalen...

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Fijn dat je niet gebeld bent! Morgen lekker acu en dan de tp!
    Hoeveel wil je er terug laten plaatsen?

Liefs Nikkie

4. Niet meer actief

We hebben in overleg met dr. W besloten om er bij goede kwaliteit 1 terug te plaatsen en anders 2...dus dat is nog ff afwachten

5. grotewens

grotewens Lid

9 sep 2007
    52
    0
    0
    Noord-NL
    Spannend Naatje, gelukkig ben je niet gebeld afgelopen dagen. Op een goede terugplaatsing morgen :thumup: .
    Hoe voel je je verder? Nog last van je buik?

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh wat spannend zeg, volgens mij hadden ze dan gisteren wel gebeld hoor bij slecht nieuws, hoor wel eens van mensen die een dag na de punctie moeten bellen over de bevruchting dus dan weten ze het al heel snel, komt goed meis, ik duim!

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oke, 1 bij topkwaliteit en anders 2. Spannend!
    Veel succes morgen!

8. grotewens

grotewens Lid

9 sep 2007
    52
    0
    0
    Noord-NL
    Spannend Naatje, gelukkig ben je niet gebeld afgelopen dagen. Op een goede terugplaatsing morgen :thumup: .
    Hoe voel je je verder? Nog last van je buik?

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh wat spannend zeg, volgens mij hadden ze dan gisteren wel gebeld hoor bij slecht nieuws, hoor wel eens van mensen die een dag na de punctie moeten bellen over de bevruchting dus dan weten ze het al heel snel, komt goed meis, ik duim!

10. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Oke, 1 bij topkwaliteit en anders 2. Spannend!
    Veel succes morgen!

11. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Naatje, heel veel succes gewenst voor morgen en heel veel kracht voor de wachtweken.

Ik denk met je mee en duim voor een geweldig resultaat.

Chantal

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    volgens mij heb je geen telefoon gehad of niet? [-o< hopelijk heb je veel afleiding gehad en nu duimen voor je eigen telefoontje morgen, ik denk aan jullie

13. Niet meer actief

linda, idd geen telefoon gehad, dus we gaan er gewoon vanuit dat geen nieuws, goed nieuws is...nog een nachtje slapen en dan op naar onze emmy(s)

14. Niet meer actief

Toen ik net van de acupunctuur terug kwam heb ik het IVF-lab gebeld en we hebben een beetje teleustellend resultaat...5 van de 15 eicellen zijn maar bevrucht en helaas allemaal van ondergemiddelde kwaliteit...Maar er komt een TP, we krijgen er om 12.10u 2 terug en dan moeten we gewoon iets harder gaan duimen dat ze lekker blijven zitten [-o<

15. Floor01

Floor01 Actief lid

11 jul 2008
    134
    0
    0
    Hey Naatje!

Ik kn me voorstellen dat je op meer bevruchtingen gehoopt hebt, maar in ieder geval krijg je er wel 2 terug. Ik ga hard voor je duimen dat ze lekker gaan nestelen in je buik!

Liefs Floor

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik ga heel hard voor je duimen naatje!

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey Naatje,
    Jemig wat balen zeg! 5 van de 15... Maar goede nieuws is, is dat je er 2 terugkrijgt. En kwaliteit zegt niks hoor.... wij hadden er 2 van topkwaliteit, maar is ook mislukt. Dus wat dat betreft nog alle hoop voor jullie!

Ik duim voor je de komende 2 weken!
    Succes vanmiddag!

18. Milla

Milla Niet meer actief

Jammer van het aantal en de kwaliteit, maar net zoals anderen ook zeggen, dat hoeft niets te betekenen, hopelijk gaat het gewoon lukken!
    Ik duim voor je!

19. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Naatje, ik kan me vorstellen dat je van de hoeveelheid bevruchte eitjes baalt. Welke kwaliteit laat je terugplaatsen (2,3 of 4)?
    Succes dadelijk

Liefs Nikkie

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi naatje, kan me heel erg goed voorstellen dat je teleurgesteld bent! Kijk en 5 emmys zijn natuurlijk super maar dan natuurlijk liever van iets betere kwaliteit. Maar ik heb er heel veel over gelezen en begrepen dat een emmy juist een groeispurt kan maken als ie eenmaal weer bij jou is. Als je nu goed voor jezelf zorgt, af en toe een kruik in je rug, trekt de warmte lekker naar je buik, kunnen je emmys nog lekker groeien en dan zich over een paar dagen mooi innestelen!

Snap echt heel goed hoe je je voelt, vorige keer hadden wij 1 gemiddelde en 5 ondergemiddelde. Je hoopt toch stiekum ook op cryos. Ik weet dus daarom nu ook niet wat ik nu voor emmys, maar 1 ding, ze zijn super lief, net als de jouwe, misschien heb ik ook wel ondergemiddelde. Oja en wat ik ook nog gelezen hebt, dat verschil tussen ondergemiddeld en gemiddeld etc. is iets van <10% mbt innestelen dus zoveel zegt het nou ook weer niet. Het gaat er nu om dat ze lekker doorgroeien! Je krijgt natuurlijk wel de 2 beste van de 5!

Nou ik duim voor jullie heel erg hard, dus zijn gewoon jullie vechterjes!

Deel Deze Pagina