Hoi Naatje, jeetje wat heftig allemaal zeg. Nu goed rusten en naar je lichaam (en de artsen) luisteren. Je weet waarvoor je het doet. Hou vol en ik duim voor je!
Nog bedankt voor je berichtje! Hopelijk voel je je na deze rustdag snel wat beter! Op naar valantijnsdag, met hopelijk een BFP (zoals je mij de betekenis daarvan al eens hebt uitgelegd )
Caruli, de stokjes doen nog steeds pijn, ik ga zo naar de acupuncturist en hoop dat ze daar ook iets aan mijn stokkies kunnen doen...
Ja dat vroeg ik me ook al af wat die afkorting betekent. Vervelend dat je zo'n last hebt van je stokkies. Ik hoop dat je dadelijk na de acu er minder last van hebt. Ik ga ook zo meten weer voor het eerst, heerlijk! Zijn de zenuwen al begonnen? Liefs Nikkie
De acu heeft me gister goed gedaan, ik heb ff lekker kunnen relaxen. Helaas konden ze niets aan de pijn doen, daar zal ik geduld voor moeten hebben. De behandeling was nu weer gericht op de innesteling, nu maar hopen dat de emmy's een mooi plekje hebben gevonden... Verder hou ik me nog maar gewoon rustig en blijf goed dorodrinken en dan vanmiddag weer naar de kliniek.
Lieve meiden, De overstimualtie neemt helaas zeg ik bijna af, mijn eierstokken zijn al 2 cm kleiner dan afgelopen maandag...helaas is dit voor mij lichamelijk goed nieuws, maar de kans op een zwangerschap is hierdoor heel erg klein geworden ...ppppfff ik heb het even helemaal gehad en neem voorlopig even afstand van het forum... liefs Naatje