Zet hem op Naatje....that's the spirit! Toen ik dat berichtje zag op het nieuws dacht ik precies hetzelfde. Als zij dat kan waarom wij niet.Dus niet opgeven! Dikke knuffel, Nessy
Binnen nu en 5 dagen weten we of onze laatste poging ons geluk heeft gebracht...ik ben bang dat dit de langste 5 dagen van mijn leven zullen gaan worden...
oh meiden jullie zijn zo lief! De toiletbezoekjes worden steeds moeilijker...oh was het maar vast zaterdag!
Nou we hoeven niet meer te wachten, ben net ongi geworden Na 3 jaar, 30 rondes en 6 behandelingen zijn we uitgestreden er is een einde gekomen aan onze mmm. We zagen het al aankomen dat ook deze ICSI ons geen geluk zou brengen en nu is dan ook deffinitief het einde gekomen aan deze behandeling Ik ben leeg, moe, verdrietig en boos...de mmm heeft mij verslagen, ik moet me overgeven en proberen een weg te vinden hier mee om te gaan. Met de mmm ben ook echt wel klaar, maar helaas maakt dat de wens niet minder... uitgestreden, Ik ben moe en uitgestreden. Onze mmm is nu mijn een verleden. Ik moet proberen verder te gaan, zoeken naar een nieuwe zin van bestaan. Nooit gedacht dat het ooit zo ver zou komen, geen wondertje van onze dromen. Na 3 jaar, 30 rondes en 6 behandelingen is het voorbij, er komt geen wondertje uit onze dromen meer bij. Ik ebn verslagen en geef me over aan mijn verdriet, zal het ooit slijten de leegte die niemand ziet? een verslagen Naatje
Waarom zijn er zoveel vragen? Waarom is er zoveel pijn? Waarom zijn er zoveel dingen' die niet te begrijpen zijn. Naatje ik kan geen antwoord geven op het waarom. Ik hoop dat je dit met het verstrijken van de tijd ene plekje kan geven. Heel veel sterkte Naatje. Dikke knuffel en liefs Zora
Ik weet niet goed wat ik tegen je zeggen moet! Wil je heel veel sterkte toewensen en een hele dikke knuffel! Liefs van Mirjam
Nee, Naatje , dit mag gewoon niet. Ik ben ook uitbehandeld maar ik had zo vreselijk graag voor jou een wondertje zien gebeuren. Denk steeds maar, dit kan toch gewoon niet. Staat jullie besluit vast dat jullie uitbehandeld zijn? Ik heb even geen woorden vandaag. Weet ook echt niet wat ik zeggen moet. Heel veel sterkte Naatje Gr Flam
... bedankt voor jullie lieve woorden... Flam, ik heb net de kliniek gebeld en ook voor hun zijn we officieel uitbehandeld...de kwaliteit van zowel de eicellen als de zaadcellen is heel erg slecht en uit 4 IVF/ICSI's hebben we nog maar 1 keer 1 top embryo gehad, de kliniek ziet een volgende behandeling, net als ons niet meer zitten. Volgende week maandag hebben we een eindgesprek en echo om te kijken of mijn eierstokken weer rustig zijn ivm de overstimulatie die ik heb gehad en dan is het officieel voorbij...