Naatje, ik heb in het IVF/ICSI topic gereageerd. Vindt het zooooo erg voor jullie! Heel veel sterkte meid! Knufffffffffffffff Sabrien
Jeetje wat erg zeg! Ik heb jouw hele traject niet gevolgd, maar gezien jouw informatie heb ik een klein beetje een idee. En er is echt helemaal niks meer aan te doen? Pff.. Sterkte zeg.. vind het echt erg voor je! Veel liefs!
Ook hier in je eigen topic; Lieve Naatje, Wat een stilte, verdriet, boosheid, machteloosheid en nog zoveel meer van dat soort gevoelens die door me heen gaan en me maar voor een deel kan voorstellen hoe jullie je samen moeten voelen..... Ik wil jullie samen veel kracht en licht in deze donkere dagen toewensen..... liefs
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Ik had het i.i.g heal graag anders gezien.. Heel veel sterkte om dit te verwerken!
Ik zit op mijn werk en moet voor andere zorgen, maar op dit moment weet echt even niet meer hoe ik dat moet doen? Ben zo intens verdrietig, dat mijn masker niet meer werkt Dus maar even via mijn mobiel online om mijn hart te luchten en op kantoor mijn tranen de vrije loop te laten Ik lees jullie lieve berichtjes en hoop dat iemand me wakker maakt zodat ik ontwaak uit deze nachtmerry.
Ik vind het zo erg voor je meid. Had zo gehoopt op een wonder voor je. Hou je taai en weet dat we allemaal er zijn voor je. Liefs en een knuffel, Nessy
Lieve Naatje, Wat vreselijk om dit te lezen ik heb er geen woorden voor heel erg veel sterkte dikke knuffel
heb net even bij ivf/icsi gereageerd en moet echt voor je huilen! het helpt jou niet, dat merk ik zelf ook. pppfff voor nu zijn er even geen opbeurende woorden.
Meis, een nachtmerrie is denk ik het juiste woord. Je grootste angst die werkelijkheid wordt... Ik weet niet hoe maar heel veel sterkte en kracht gewenst om hier doorheen te komen.
naatje ook hier nog even ongelofelijk veel sterkte toegewenst de komende tijd meid. dikke knuffel lisa.
Een gedichtje uit de oude doos: Verlies is zoiets ingrijpends, En nog wel het minst van alles iets begrijpends. Het verlies van een persoon, een gevoel en zelfs van dat wat je nooit hebt gekend, Allemaal voor jou ozo bekend. Grijpen, terugkrijgen is wat je wil doen, Maar het wordt nooit meer zoals toen. Hard om te realiseren, Maar nog erger is het om te blijven proberen. Lieve Naatje, ik heb geen woorden voor wat jij nu mee maakt. Hoop dat je aan al deze steunbetuigingen een klein beetje steun hebt en dat je de energie en de moed zal vinden om hier samen uit te komen. Praat/schreeuw/huil met elkaar. Blijf goed communiceren meid. Chantal
Lieve Naatje, ik weet niet wat ik lees. Dit kan toch niet? Ik voel je pijn en angst. Kon ik maar iets voor je doen, het is niet eerlijk, dat weten we allemaal, maar we kunnen er verd*mme niks aan doen. Ik weet niet of ik dit nu moet aanhalen, maar sta jij open voor natuurgenezing? Zo ja, PB me dan even, ik heb wel een adres. En nee, ook hiermee wil niet zegen dat een wonder gebeurd, maar als je dan toch al alles hebt geprobeert, is dat het proberen ook waard. Liefs en een hele dikke knuffel Hope
Naatje, Ik lees het bericht pas net. Vreselijk voor jullie meis ik heb er geen woorden voor! Ik wil jou en je mannetje heel veel sterkte toewensen. Dikke digi knuf.....Nikkie
Lieve Naatje, ik lees het nu pas. Ik wil je alle sterkte toewensen die je maar kunt gebruiken. Geef het de tijd en stop het niet weg. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en met de tijd er in kunt berusten. Een dikke knuffel en sterkte ermee!
Heb veel aan je gedacht deze week en had een stukje uit mijn dagboek geschreven. Leef zo met je mee, ik weet waar je doorheen gaat nu. Wij gaan nog tot Juni door met op de natuurlijke manier proberen en ik leef tussen vrees en hoop. Ik blijf maar uitgaan van een wonder want ik wil niet opgeven. Ik wens jou heel veel sterkte toe en blijf ook voor jou in dat wonder geloven! Gr Flam
Lieve Flam, Lief dat je aan me denkt, wij hebben ook besloten om het toch nog spontaan te proberen. Wij houden het op een jaar en dan zien we weer verder. Ik hoop dat jullie voor jullie voor juni nog een wonder mag gebeuren, het is je zo gegund! Vind je het misschien fijn om mee te schrijven op het topic wat ik geopend het voor meiden met het einde inzicht of uitbehandeld zijn? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=4346359#4346359 Liefs Naatje
Lieve Naatje, Sterk hoor hoe je met alle tegenslagen omgaat! Succes ook met je eindgesprek bij de gyn. Wie weet als je alles loslaat en het spontaan probeert dat het ineens lukt! Zouden jullie als je in Nederland uitbehandeld bent, je ook niet kunnen laten doorverwijzen naar Belgie? Ze zijn daar volgens mij verder in hun technieken dan hier in Nederland. Of zijn jullie helemaal behandelingsmoe en is dit echt geen optie meer? Wat jullie keuze ook mag zijn, ik wens je alle geluk toe en dat je rust vind in de beslissing die jullie nemen! Liefs Floor