Naat's mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door , 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nicoletta, ja helaas is het niet zo simpel en moeten vaak onze tenen krullen en denken dat ze niet beter weten :(...maar pijn doet het wel :(

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Naatje knuffel meid, heel veel sterkte. Vind het echt heel lief en moedig van je dat je nog zo met mij en anderen hier meeleeft.

Liefs Zora

3. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    zucht.... helemaal waar, heb er net weer een staaltje van meegemaakt... Ik heb momenteel naar alle waarschijnlijkheid een vmk en heb behoorlijk pijn in mijn buik. Geestelijk valt het deze keer alles mee, had me er op ingesteld. Maar goed, ik zat net met een behoorlijk vertrokken gezicht heel serieus te werken. Komt er zo'n irritant mens van het bestuur binnen gelopen en vraagt aan me wat er is. Ik zeg dus wat er is en wat zegt ze? "Maar goed dat je dan geen bevalling mee hoeft te maken, als je er nu al zo'n pijn van hebt dan wil je niet weten hoe dat voelt".
    Tsssssssssss nou dan zakt je broek toch af? :evil: Echt ik had de neiging om achter mijn bureau vandaan te springen en haar een klap te verkopen. Slaat natuurlijk nergens op, maar er borrelde zo'n woede in me op!

4. Niet meer actief

zora, bedankt meis...ik blijf jullie volgen!

nicoletta, oh meis wat afschuwelijk! Het is al niet makkeijk je je verdriet te delen en dan krijg je ook nog zo'n botte gevoelloze opmerking :( ...dikke knuf meis en heel veel sterkte !

5. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    NOU JA ZEG! :confused: Van mij had ze die klap echt gekregen.
    Wat een ongelofelijk tering wijf.
    Ik ben niet haatdragend, maar soms bij sommige mensen zou je ze echt wat gunnen :oops: :oops: :oops: ik schaam me dat ik het zeg, maar zo voelt het wel.

Maar even on topic voor Naatje.
    Ik weet hoe K*T je je voelt.
    Mensen om je heen snappen je niet, en hoe graag we dat ook willen, ze zullen het echt nooit snappen, mits ze het zelf hebben meegemaakt.
    De opmerking van ga op vakantie of probeer het naast je neer te leggen krijg ik ook regelmatig.
    De laatste tijd antwoord ik deze met: goh zou dat dan helpen om de translokatie op te lossen?
    Het lijkt net alsof je hoe verder je in het proces komt, hoe minder begrip je krijgt.
    Wat Flam ook al omschreef.

Nou meis, dikke knuf van mij

Liefs Hope

6. Niet meer actief

Hope, thanx meid!
    Het lijkt er idd op hoe langer het duurd hoe minder begrip de omgeving er voor heeft :( ...misschienmoet ik de volgende keer ook antwoorden met, zouden daar de eitjes ineens vanzelf van gaan groeien en zwemmen de zaadjes vanzelf beter gaan zwemmen? Misschien voelen ze dan dat we aan zo'n advies niets hebben...

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Inderdaad Naatje, wat een stomzinnig mens, vreselijk! Tegen ons zeggen ze altijd, oh, komt wel goed, jullie raken echt wel zwanger, tis alleen kwestie van tijd.

Oh ja, hoe weet je dat zo zeker dan? Grrr Het is goed bedoeld, maar soms kunnen ze beter niks zeggen! Wij hebben zondag een feestje van mijn nichtje. daar is de hele familie van mijn nichtje. Zij willen allemaal weten hoe het met me gaat. Tis weer niet gelukt. Ggrrr soms baal ik er zo van dat mensen onze wens en behandelingen weten. Tis allemaal heel dubbel. Van de ene kant wil ik begrip krijgen van mijn omgeving en van de andere kant moet ik iedere maand zeggen dat het weer niet gelukt is....

Ik vind het wel heel knap van je zoals Zora ook al aan gaf, dat je ons zo blijft volgen en blijft steunen! Vind ik zo lief!

Liefs Nikkie

8. Niet meer actief

Nikkie, bedankt meis!

9. Niet meer actief

Soms zijn mensen een beetje dom
    en zijn door hoogmoed overmand
    Hun gedachten gang is wat krom
    Waar zit toch hun verstand?

Hoe kun je voor mij spreken?
    Hoe kun je voor me denken?
    Had beter uitgekeken
    Om niet mijn ziel te krenken

Je weet niet hoe ik me voel
    En hoe ik denk en hoe ik lijd
    Je weet niets van mijn levensdoel
    Niets van mijn stille strijd

Je weet niets van mijn gevoelens af
    Noch van mijn incomplete bestaan
    Niet hoeveel energie ik gaf
    Om toch steeds maar door te gaan

Ik lijk wel vrolijk en gevat
    Ik lijk "gewoon een vrouw"
    Maar in mijn bloedend moederhart
    Heerst eenzaamheid en rouw

Hou af en toe je mond,vul niets meer in
    Probeer geen betweter te zijn
    En leer een les uit deze zin
    ook secundaire infertiliteit doet pijn! :cry:

10. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Wat en mooi gedicht.
    Ik geloof dat ik het ga uitprinten
    en als iemand nog eens iets stoms
    zegt dan druk ik ze een print in
    hun handen.

Zo, pak aan en lees dit maar eens :)

Gr Flam ;) ;)

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Prachtig gedicht Naatje, knuffel meid!

12. Niet meer actief

Ja ik hoop dat mensen na het lezen van dit gedicht een na gaan denken voor ze iets zeggen...

13. Niet meer actief

De afgelopen week is en bewogen week geweest, omdat ik me zo doelloos voelde zijn we begonnen met ovulatietesten, maar bleek ook niet echt te werken. Maandag, dinsdag positief, woensdag negatief en donderdag weer positief, na even surfen op het net kwam ik er achter dat dit vaker voorkomt bij PCO omdat het LH verhoogd is...
    Daarna kwamen hubbie en ik eigenlijk recht tegenover elkaar te staan, ik wilde toch kijken of we evt nog in de mmm verder konden, maar hubbie wilde rust en het zelf blijven proberen.
    Vandaag een goed gesprek gehad en hubbie snapt ook wel dat zelf klussen, maar een hele kleine kans bied en wil toch in gesprek met de kliniek om te kijken of we nog verder kunnen...we willen er samen toch nog voor proberen te gaan!

14. Milla

Milla Niet meer actief

Hey Naatje,

Even een paar dingen ;) , op de eerste plaats heb ik bewondering voor je doorzettingsvermogen, jij geeft niet op! Eigenlijk had ik dat ook verwacht dat je het er niet bij zou laten zitten.
    Mijn mening is je de ovutesten van kruidvat de deur uit gooien, nee serieus, je weet dat ik ook pco heb en deze waren bij mij ALTIJD positief! Clear blue is voor mij wel heel betrouwbaar, niet de goedkoopste maar wel de enige betrouwbare met pco.
    Ik vind het heel bewonderingswaardig dat je weer terug de kliniek in wilt, ik ben heel benieuwd hoe dat dat zal gaan verlopen! Als het daar stopt en ik je kan helpen (je weet wat ik bedoel) weet je me te vinden!
    Daarnaast wil ik nog zeggen dat ik je gedicht prachtig vind en je bedanken voor je lieve berichtje op mijn hyves!
    Het is jou ook heel erg gegund, een vrouw met zo'n doorzettingsvermogen als die van jou is bewonderingswaardig, dat meen ik!

15. Niet meer actief

Milla, bedankt voor je lieve woorden :oops:
    Nee, ik kan en wil het nog niet opgeven en hubbie wil ook nog steeds heel erg graag verder, hij ziet alleen op tegen het hele ziekenhuis gebeuren. Maar ook hij wil het nog een kans geven, ik had dit echt nooit verwacht.
    En wat betreft te ovulatietesten, die gaan ook de deur uit! Daar word ik gek van!

Ik heb net de kliniek gebeld en een telefonischconsult gehad, we mogen verder wat hun betreft...we mogen nog een IUI proberen, technisch zou dit moeten kunnen, dus we zetten daar op in. Zodra ik ongi mag ik op CD 3 langs komen voor een uitgangsecho

16. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Dat is een mooi besluit Naatje! Ik hoop voor een prachtig wondertje!

17. Niet meer actief

Nicoletta, ik hoop het ook!

18. Hoi Naatje,

Het is weer even geleden dat ik op het forum ben geweest. Ik wilde even wat rust. Vandaag had ik de behoefte om weer eens een kijkje te nemen en wat lees ik nu..... Jullie gaan er weer voor. Fantastisch nieuws. Ik heb je ooit eens gezegd dat je soms elkaar de tijd moet gunnen en het blijkt dat dit nu positief uitpakt. Jullie staan op één lijn en dat is goed! Ik wens je heel veel succes. Echt, ik gun het je van harte!

Wannabe a Mom

19. Niet meer actief

Thanks meid! Jij heel veel succes met je operatie!

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    naatje super dat jullie nog een IUI gaan doen. Je wet dat ik weer hard voor je ga duimen he!

Deel Deze Pagina