Hoi Naatje, wat mooi dat jullie gepraat hebben en tot dit besluit zijn gekomen. Ik wens met heel mijn hart dat dit een hele mooie geslaagde poging gaat worden. Ik strooi er een hoop geluk over uit! Gr Flam
Zora, weet dat mijn duimen ook voor jou draaien! Flam, wat lief dat je geluk over mij heen strooid, maar bij deze wil ik het geuk met jou delen, het is jou ook zo gegund!
Het zal denk nog wel ff duren voordat we kunnen starten met spuiten, ik ben nu in afwachting van mijn eerste ongi na de mislukte ICSI. Ik zit vandaag op dag 30 en ben bang dat er geen ei is geweest, dus waarschijnlijk ook geen ongi ...Ik mag de kliniek bellen als ik over de 35 dagen zit voor een provera kuurtje om mijn ongi op te wekken, als ik op dag 40 zit ga ik bellen, dus heb nog ff te gaan
balen he zo'n fijne pco cyclus hopelijk komt de duivel toch nog optijd en hoef je niet aan de provera
Meiden een onverwachte wending van ons verhaal, zoals jullie weten wacht ik op mijn ongi omdat we toch nog een IUI poging mochten gaan doen. Vandaag zit ik op cd30 en vanmiddag een testje gedaan om zeker te weten dat ik niet zwanger was om over een paar dagen toch provera te kunnen vragen bij de kliniek....maar de test was ineens positief en de volgende die ik deed ook...Net de kliniek gebeld waarschijnlijk heb ik een onverwachte vroeg eisprong gehad door de hormonen van de laatste ICSI...we zijn zwanger! 2 april hebben we onze eerste echo, tot die tijd is het nog heel erg spannend...eigenlijk wilde ik het nog even voor me houden, maar ik deel ook mijn slechte dagen met jullie dus ook onze onverwachte positieve testen...(testen staan in mijn album)
Ik heb al gereageerd in het PCO topic, maar hier ook nog even: Van harte gefeliciteerd! Wat een super neiuws zeg!
meis ik ben zooooooo ontzettend blij voor jullie he je makat mn dag weer helemaal goed yes yes yes yes
hier nogmaals gefeliciteerd meid ik hoop echt dat het goed blijft gaan sorrie dat ik het net niet gezegt heb, is me helemaal ontschoten
Meiden bedankt voor jullie felicitaties! Hubbie is ook helemaal happy, maar vind het ook nog zo onwerkelijk! Ben trouwens rond mijn verjaardag 19 nov uitgerekend, als alles goed gaat vier ik mijn verjaardag in mijn kraambed
Naatje, Wat gaaf voor jullie gefeliciteerd! Wat zal dat raar voor je geweest zijn ineens een positieve test, ik ben heel blij voor jullie, geniet ervan! Liefs Floor
het zal idd wel even duren voordat de werkelijkheid doordringt misschien wel tot de 1e echo maar echt super hoor zou wel leuk verjaardagskado zijn he
Naatje, echt een wonder! Nogmaals gefeliciteerd meid! Je hebt het verdiend en nu lekker genieten.. Lekker gevoel he ?
Oww Naatje, je had een bericht achtergelaten op mijn topic. Toen wilde ik bij jou onderschrift lezen wanneer jij je eerste fm zou hebben voor de IUI,. En wat lees ik.....jij bent gewoon zwanger! Kreeg tranen in mijn ogen meis werkelijk! En ook nog spontaan, wauw! Ik ga zo even lezen wat je in je topic hebt gezet maar moest hier meteen reageren haha! Proficiat dus, ow meis ik ben echt zo blij voor jullie! Liefs Nikkie
Ook hier in je eigen topic natuurlijk.......wat een GEWELDIG nieuws meid! Helemaal te wauw en hoe bijzonder?! Dikke proficiat! liefs
Krijg ik vandaag nieuws dat mijn schoonzus zwanger is van een tweeling dus ik was al van de stoel gevallen! Gelukkig want anders was ik nu dus weer van mijn stoel gevallen Lees ik een dag of 2 hier niet en dan lees ik dat je zwanger bent Meer goed nieuws en ik ga echt zingend naar huis Wat een GEWELDIG NIEUWS Nou, jij wordt gewoon mijn grote voorbeeld en zeg nou eerlijk: Mijn Avatar is 1 grote waarheid nu: WONDEREN BESTAAN Ontzettend Gefeliciteerd en ik ga nu even een vreugdedansje voor je maken. Gr Flam